Cotton ball DIY

Ci którzy obserwują mnie na instagramie wiedzą że ostatnio znalazłam chwilę na zrobienie fajnej ozdoby a mianowicie girlandy z kul. Dużo osób potem pisało do mnie jak je zrobiłam więc postanowiłam dodać o tym post :)


Potrzebujemy:
*balony
*nici (ja użyłam kordonkę)
*klej (może być Magic)
*wazelina
*pędzel
*nożyczki

Dmuchamy balona na taką wielkość jaką chcemy mieć potem kulę. Wazeliną(ja użyłam błyszczyku do ust:) )smarujemy balon żeby potem nic odeszła.

  Bierzemy nić i oplatamy nią balona najlepiej jak najgęściej wtedy ładniej wyglądają(można gęściej od moich). Owijając nić można zostawić jedną małą lukę którą potem wyciągniemy balon ale można też jej nie zostawiać tylko wtedy będzie trzeba po przebiciu balona lekko naciąć.

Klej mieszamy w jakimś pojemniku z wodą tak na oko. Następnie bierzemy pędzel i smarujemy DOKŁADNIE każdą kulę i tyle:) Pozostawiamy do wyschnięcia  na jakieś 24 godz.najlepiej gdzieś zawiesić balony tak żeby klej skapał. Ja poukładam na folii aluminiowej tylko że co jakiś czas musiałam je obracać żeby ociekały. Kiedy kule już wyschną przebijamy balon i wyciągamy go:) Tak gotowe kule można powiesić na jakieś wstążce albo ładniej się prezentują kiedy połączymy je z lampkami na choinkę:) Wtedy musimy zrobić tyle kul ile jest światełek i każde światełko zamocować w kuli, jeżeli by nie się nie trzymały to można je delikatnie podszyć :) Ja na razie nie miałam światełek bo muszę je wygrzebać z kartonu ale powiesiłam je na wstążce.


Oczywiście można takie cotton ball kupić w sklepie ale ja myślę że bardziej się opłaca zrobić samemu tym bardziej że przyjemnie się je robi :)
Ktoś z was już próbował je robić? Jeśli tak do podajcie linka do zdjęcia, chętnie obejrzę :)

31 komentarzy:

  1. ślicznie to wygląda<3

    __________________________________________________
    Aż 6 moich stylizacji w jednym poście!
    OCEŃ NAJLEPSZĄ na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Muszę sama takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, zrobię je w następnym tygodniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne ! Chętnie wypróbuję ten pomysł ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę i ja spróbować wyczarować takie kule :) genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są, chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już wspomniałam na insta, zrobiłam swoje :) i nawet pojawiły się na blogu : http://szafa-inspiracji.blogspot.com/2014/12/cotton-bals.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja!!! Może i ja pobawię się w przypływie wolnego czasu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już pisałam ale powtórzę się... piękne są!! :) Też będę musiała spróbować :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. łooo super, też zrobię sobie takie w tym roku :) szkoda, że nie wytrzymają na dworze- wyglądałyby mega na moim balkonie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoo ale super :) nie wpadłabym na to, że można zrobić je samemu!

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jaa a ja chciałam je kupić ale za najmniejszy zestaw kilku kulek trzeba zapłacić 60zl albo trochę ponad nawet :/ zrobię je samemu tylko ciekawe jakie lampki nadają się do środka? Chyba choinkowe, ale wtedy będzie dosyć ciasno, bo lampki są blisko siebie :/ hmm..

    OdpowiedzUsuń
  13. pomysł genialny! strasznie mi się podobają takie ozdoby;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wszystko kochana rozumiem doskonale :D... ;* .Niestety nie mam ale zbieram sie do zalozenia wiec jest szansa,ze ktoregos pieknego dnia sie zbiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te kule! Na pewno kiedyś spróbuję zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł! I na pewno przyjemniejszy dla portfela ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, wpadam po świętach, ale bombki są cudowne :>
    Można je świetnie wykorzystać jako ozdoba!
    Pozdrawiam :)

    pees. Mam takie same lampki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam kupić ale chyba zrobię, bo wyfaje się to dość proste. Na Pintereście widziałam w ten sposób zrobione klosze do lamp. Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Mega pomysł, muszę sobie takie zrobić <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, cudowne i te kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszły piękne <3
    Ja też chciałam zrobić je własnoręcznie, ale udało mi się znaleźć w przystępnej cenie, więc kupiłam gotowce ;)
    Poza tym tylu kuleczek ile kupiłam (35 szt.) chyba nie chciałoby mi się robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super!! Jutro lecę po balony i robię córkom :) A powiedz jakich balonów użyłaś? Bo takie zwykłe to się nadmuchują do postaci jajka ( nawet w fazie początkowej, gdy mają te 5-6 cm...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zwykłe balony:)
      Daj znać potem jak wyszło :)

      Usuń
  23. gdzie kupic kabel z lampkami ale nie na baterie a do pradu ??

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne!Ja też już mam swoje, zapraszam: http://iglapisane.blogspot.com/2016/02/cotton-balls.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger