Święta święta i ...ślub :)

Tak to już jutro a właściwie można już powiedzieć że dzisiaj :)
Pamiętam jak dopiero co zaczęliśmy się spotykać a tutaj już będziemy sobie przysięgać miłość do końca życia:)

Życie potrafi nas zaskakiwać:) Do dzisiaj czasami nie mogę uwierzyć że tak się potoczyły nasze losy:) Znamy się jakieś 12 lat i przez ten okres byliśmy po prostu kumplami. Ja tkwiłam w długoletnim związku i nigdy nie myślałam o Jarku jak o kimś mi ważnym. Zawsze gdzieś tam nasze drogi się mijały. Teraz nie wyobrażam sobie żeby było inaczej:) Jesteśmy ze sobą niecałe 2 lata i nadal każdego dnia poznajemy się wzajemnie :) Jak to Jarek mówi jesteśmy jak dwa puzzle - uzupełniamy się wzajemnie:)
Jestem szczęśliwa, zakochana i czuję się spełniona i to chyba najważniejsze:)







Ostatnio z braku czasu rzadko bywam na blogerze ale za to jestem na instagramie jeśli ktoś by chciał zajrzeć:)
Mykam spać bo już późno a od rana będę się szykować a powinnam być wypoczęta :)

15 komentarzy:

  1. jak romantycznie ślub w scenerii zimowej ♥
    czekam na zdjęcia ze ślubu no i oczywiście pokaż się obowiązkowo w sukni ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, czekamy na fotorelacje i trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i czekam na fotki "po" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego, co najwspanialsze na nowej drodze życia. Mój brat brał ślub w Boże Narodzenie i jego małżeństwo trwa już 10 lat, więc i tego Wam życzę!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow czekam z niecierpliwością na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na zdjęcia pary młodej! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :) zazdroszczę i czekam na fotki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo miłości i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  10. chcemy foteczek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie cieszy,ze tak Ci sie ulozylo po rozstaniu :*! Czekam na foteczki z Waszego Dnia !:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny naszyjnik :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger