Miodowy nektar z Lirene

Ostatnio zakupiłam w Biedronce żel z Lirene miodowy nektar:) Kupiłam go od razu po tym jak sprawdziłam jego zapach, powiedziałam sobie że nie ma opcji muszę go mieć.

Żel ten ma niesamowity zapach pomarańczy połączony delikatnie z miodem. Po kąpieli jeszcze przez długi czas unosi się ten zapach w łazience:)
Oliwka razem z miodem mają za zadanie nawilżyć skórę i tutaj również duży plus. Już podczas kąpieli czuć jak skóra jest delikatnie śliska i muszę przyznać że to jedyny żel po którym nie mam suchej skóry a to zawsze było moim problemem.
Jestem bardzo miło zaskoczona działaniem tego żelu i na pewno kupię kolejny ponieważ jak na razie to mój numer jeden wśród żeli do kąpieli :)

Używał ktoś z was? Jakie wrażenia ?

24 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam tylko jeden zel z lirene - brzoskwiniowy - nawet nawet byl :) ale i tak wielbie zele z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ dawno nie używałam produktów z Lirene

    ____________________________
    trendy spring/summer 2015
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ,nie widzialam ale tez zawsze mnie wkurzala sucha skora i od jakiegos czasu przerzucilam sie na olejki do do kapieli <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego nie miałam ale LIRENE uwielbiam :]

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy go nie używałam, ale muszę sobie taki sprezentować, jeśli tak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu usunełas filmik ze ślubu? bardzo mi sie podobał!!!! używałam tego nektaru i nic specjalnego. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kształty nowych opakowań z lirene :) Kochana chciałabym Cię bardzo prosić o pomoc - kliknięcie w link Choies na w moim ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oprócz zapachu żadnych plusów w nim nie widzę (pachnie sernikiem). moje ciało zupełnie tak samo wygląda po żelu pod prysznic który można kupić juz za kilka zł a cena tego troche zawyżona...fajny disegn butelki. nie kupiłabym kolejny raz. jak chcesz nawilżyć skórę to polecam oliwke bambino albo j&j w żelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sernikiem? Ja tam czuję cytrusy :) Piszesz że cena zawyżona ale on kosztował coś koło 9zł to przecież nie dużo tym bardziej że jest duży :) Dla mnie oliwka bambino jest za tłusta poza tym umyć się nią bym nie potrafiła muszę mieć żel:) Ja jestem z niego bardzo zadowolona no ale każdy ma swoje odczucia :)

      Usuń
    2. zapłaciłam za niego koło 13 zł. często chodzę i basen co za tym idzie często też kupuje żele pod prysznic...i uwierz mi, że jeśli wydaje na żel koło 5 zł a 13zł.... a żel kupuje bardzo często to czuje znaczną różnicę ;). moze w biedronce jakoś taniej w rossmanie przy regularnej cenie kosztuje koło 13 zł. jak dla mnie nie różni się on od innych żeli pod prysznic. pytałaś o opinie więc pisze co myśle. skoro Ci sie podoba to super. mi niestety nie przypadł do gustu. serdecznie pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  10. Chyba nigdy nie miałam okazji używac żeli Lirene, choć za kazdym razem kupuję inny :) Do tej pory najlepsze, jakich uzywałam to z The Body Shop i Le Petit Marseillais :)

    Pozdrawiam serdecznie, Ewela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tych nie miałam to skoro polecasz to zwrócę na nie uwagę :)

      Usuń
  11. Jeszcze nigdy nie miałam okazji testować tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nigdy nic nie używałam z tej marki ,choć opakowanie mi się podoba ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kilka kosmetyków tej firmy i muszę przyznać, że mi pasują :))

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie w biedronce po 7 zł !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie trzeba wypróbować ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam,przyjemny produkt jednak zapach był dla mnie za słodki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger