Nowy rok a z nim zmiany :)

No i już po ślubie:) Muszę wam się pochwalić że wszystko wyszło tak jak chcieliśmy a nawet lepiej:) Ślub był piękny, rodzice zachwyceni i wszyscy goście również:) Większość z nich nam mówi że jeszcze nie byli takim świetnym weselu więc chyba naprawdę się udało :) Ja najbardziej z takich organizacyjnych rzeczy to jestem zadowolona z orkiestry która naprawdę zachwyciła. Już w kościele wokalistka zespołu zaśpiewała podczas mszy piękny utwór Leonarda Cohena - Hallelujah i zrobiła to rewelacyjnie. Momentami tak podnosiła głos że miałam ciarki na ciele a niektórzy goście uronili łzy:) O dziwo nie miałam żadnych stresów ba nawet jak byłam u makijażystki to powiedziała że jest w szoku że jestem tak wyluzowana :) Bałam się że podczas składania przysięgi albo ja albo Jarek się wzruszymy ale daliśmy radę :) Patrzyliśmy sobie w oczy i wypowiadaliśmy słowa. Piękne było to uczucie ach :) 
W innym poście pokaże wam co daliśmy i jaką zrobiliśmy rodzicom niespodziankę podczas podziękowań dla rodziców a naprawdę udało się to :)
Jak tylko dostane zdjęcia od fotografa to wam pokaże więcej a teraz dam kilka zdjęć które zrobiła nam kuzynka Jarka i kilka z instagrama tak żeby choć troszkę wam pokazać :)



               
                     
                  Mój bukiet :)Trochę już kwiatki zwiędły ale zrobiłam zdjęcie kilka dni po ślubie :)

                               Przygotowania do poprawin :)
                   Kawka od już męża:P z rana po ślubie :)

 

36 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego!

    _____________________________
    # new in january
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych wspaniałych chwil w Nowym Roku, u boku tego jedynego :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!
    czekam kochana na pełną fotorelację :D może na przyszłośc uda mi się zainspirowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Jak tylko będą zdjęcia od fotografa to się pochwalę :)

      Usuń
  4. Czekam na więcej zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy tylko fotograf nam da to pokażę:) Musimy trochę na nie poczekać jakieś 4-5 miesięcy bo on teraz ma wyjazd za granicę no i musi je jeszcze poprzerabiać :)

      Usuń
  5. prześlicznie wyglądałaś a bukiet jest mega oryginalny ♥
    sama go skomponowałaś czy ktoś Ci zaproponował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaciarka której zlecałam dekorację kościoła, sali i auta:) Wszystko robiła pod motyw zimowy bo tak chciałam :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    2. w takim razie szacun dla kwiaciarki :) wykonała bukiet perfekcyjnie, aż chyba sama w przyszłości wezmę ślub w scenerii zimowej ;D
      A i wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :) oby jak najszybciej pojawił się dzidziuś :*

      Usuń
    3. Powiem Ci że na początku miałam obawy jak to będzie zimą ale teraz nie żałuje i jestem bardzo zadowolona :) Miałabym wybierać jeszcze raz w jakim okresie to też bym się zdecydowała na zimę :)
      Dziękujemy kochana:*

      Usuń
  6. Gratuluje :) i bardzo sie ciesze, ze wszystko sie udalo :)

    Ja wczoraj obchodzilam pierwsza niepelna rocznice, pol roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O to i ja wam gratuluję :)

      Usuń
  7. Gratuluję!!! Pięknie wyglądaliście!
    Nasz wielki dzień 25 lipca i już się boję. :) Do tego po drodze jeszcze obrona mgr..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) O to zanim się obejrzysz a już będzie Twój ślub:) Mi przed ślubem jakieś 3 miesiące zleciały niesamowicie szybko:)

      Usuń
  8. chcemy wiecej foteczek. gratulacje!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko dostanę to pokaże:) Dziękujemy:)

      Usuń
  9. Pięknie wyglądaliście! Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i wszystkiego dobrego! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. az miło patrzeć :) zazdroszczę... też o tym marzę a niestety jestem sama... z całego serca gratuluje i życze szczęścia na całe życie :)
    ps. jesteś śliczna

    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia na nowej drodze życia! Szczęścia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana na wstępie Wszystkiego Najlepszego!!!!!:*
    A wyglądałaś jak księżniczka!!! przepięknie!::),czekam z niecierpliwością na więcej zdjęć:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego na Nowej Drodze Zycia :)
    Mialas piekna suknie :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, ślicznie Ci gratuluję!!:) Aż się mimowolnie uśmiechnęłam jak przeczytałam Twoj wpis:D Czuć Twoje szczęście, to zaraźliwe i cudowne zarazem!:)Może pokażesz więcej zdjęć?:) Bo już po tym widzę, że wyglądałaś pięknie:D Buziaki!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego czego sobie tylko wymarzycie :) pięknie wyglądaliście

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger