Portrety dla rodziców

Długo myśleliśmy jaki prezent dać rodzicom na podziękowanie podczas ślubu. Zależało nam żeby przede wszystkim ich zaskoczyć i żeby im się podobało. Kwiaty? Hmm to takie oklepane a poza tym kwiatów mają w domu mnóstwo:) Dyplom czy słynne statuetki? Niee to nie w moim stylu, dla mnie to zbieracze kurzu :)Myślałam jeszcze nad jakimś wyjazdem ale po pierwsze to już by przekroczyło nasz budżet jaki chcieliśmy przeznaczyć a po drugie pewnie mieli by problem z urlopem:P
Po krótszym przemyśleniu wpadłam na pomysł żeby to były portrety, nie zdjęcia ale portrety ręcznie malowane i od razu przypomniał mi się blog który prowadzi Samanta:) Dłuższy czas już go obserwowałam i zawsze podziwiałam jej pracę. Samanta tworzy przeważnie portrety co możecie obejrzeć u niej na blogu tutaj lub na instagramie tutaj. Jest naprawdę niesamowicie utalentowana, zresztą sami zobaczcie jakie piękne portrety stworzyła dla nas:)

Na jednym jestem ja z mężem i męża rodzice a na drugim również my i moi rodzice :)
Portrety mają format A2


Portrety to był strzał w dziesiątkę. Mina rodziców jak zobaczyli je była bezcenna, mamy to nam się popłakały:)
Jeśli ktoś  z was potrzebuje portrety dla siebie bądź na prezent to z czystego serca mogę wam polecić Samantę:)
A wy jakie prezenty dawaliście bądź macie w planach dać rodzicom? 


19 komentarzy:

  1. świetny pomysł!

    ________________________________________
    wyprzedaż mojej szafy
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :)
    U nas dla mamusiek była biżuteria, a tatuśkowie dostali alkohol w skrzyneczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalnie. Będą mieli sympatyczną pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiątka , do tego bardzo oryginalna
    Kochana chciałabym prosić Cię o pomoc - kliknięcie w link płaszczyka w ostatnim poście :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prze piękne !
    Świetny pomysł na prezent :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent i genialny pomysł !

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne :) moi rodzice niedługo mają 25 rocznicę, może pomyślę o takim obrazie :) zdradzisz mi cene? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysl rewelacyjny my tez dalismy portrety ale naszych rodzicow z ich slubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodjae Cie do obserwowanych bo mam Cie w znajomych na Insta :)
      pozdrawiam Monika Ch.

      Usuń
  9. świetny prezent! już widziałam coś podobnego, ale karykatury :) też fajnie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne, ma dziewczyna talent :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przepiękne! ♥
    Uwielbiam prace Sami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki jest koszt takich portretów? Tez się zastanawiam co dać rodzicom w podziękowaniu i nie chciałabym niczego oklepanego a te portrety są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zapłaciliśmy za te dwa portrety razem z wysyłką 370zł więc uważam że to nie dużo:) Pmiątka jest na całe życie:) Rodzicom bardzo się podobały a mamy to nam się popłakały jak daliśmy :)

      Usuń
  13. Piękne portrety, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger