Biedronka - Body Club

Biedronka nie przestaje mnie zaskakiwać:)
Dzisiaj przychodzę do was z produktami firmy Body Club które kupiłam w Biedronce.



Perełki do kapieli.
 
W opakowaniu znajduje się siedem perełek które po wrzuceniu do wody stopniowo się rozpuszczają a ze środka wypływa oliwka. Mają przepiękny kwiatowy zapach który unosi się podczas całej kąpieli. Na opakowaniu pisze żeby dodać jedną lub dwie perełki do wody, ja dałam jedną i spokojnie mi wystarczyła.
Skóra po takiej kąpieli jest delikatnie natłuszczona, jeżeli ktoś ma naprawdę suchą skórę to polecam użyć dwóch perełek.



Żel pod prysznic.

Pojemność tego żelu to 400ml. Żel przepięknie pachnie owocami leśnymi i duuży plus za to że pozostaje zapach na skórze:) Jedynym dla mnie minusem jest to że trochę słabo się pieni i trzeba go więcej użyć więc jest mało wydajny ale za to nadrabia zapachem:)

Ktoś z was też ma te kulki bądź żel? Jak tak to jakie zapachy wybraliście i co o nich uważacie?


20 komentarzy:

  1. W mojej Biedronce ich nie widziałam, ale świetne mają opakowania, takie klimatyczne, ciekawa jestem zapachu żelu :) Masz piękne paznokcie !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zapytaj sprzedawczyni albo dokładnie się rozejrzyj bo u mnie też ledwo były do zauważenia:/ Stały na takiej małej półeczce za ścianą na ziemi więc jak bym nie przeszła na tą alejkę i nie spojrzała w dół to też bym przeoczyła:) Nawet sprzedawczyni kasując to popatrzyła tak dziwnie i powiedziała,,nawet nie wiedziałam że takie rzeczy mamy":)

      Usuń
  2. będę musiała nawiedzić Biedronkę! To wygląda pięknie :) a jaka cena tych wspaniałości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie pamiętam bo zapomniałam wziąć rachunek ale perełki jakoś 7,99zł a żel 6,99zł :)

      Usuń
  3. Oba produkty świetnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę, chyba spróbuję tych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba musze się wybrać do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oja! jakie to śliczne

    chyba jutro odwiedzę Biedronkę;)

    __________________
    wyprzedaż mojej szafy
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Za same opakowania duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę chyba się wybrać po te cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach coraz ciekawsze produkty widzę na blogach, a ja nie mam dostępu do Biedronki... ;)
    PS. Fajne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kuszą mnie te perełki, ale ostatnio jakoś zapomniałam żeby je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne produkty,będę musiała wybrać się na zakupy:)
    prześliczne masz paznokietki:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio myślałam nad nimi, bo stały przy kasie, ale już nie miałam czasu, aby sprawdzić zapachy. Perełki rzeczywiście wyglądają uroczo i co tu dużo mówić, lubię takie kąpielowe umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będąc dzisiaj w Biedronce z ciekawości sięgnęłam po ten żel pod prysznic o zapachu malinowym, powąchałam go i odleciałam. Przecudny! Co prawda go nie kupiłam w końcu, ale zastanawiam się czy na dniach nie wrócę po niego. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie sądziłam, że w biedronce można znaleźć takie cuda :)
    http://mikrouszkodzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam te perełki o zapachu kwiatów. Pięknie pachną. Jak dla mnie mega!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger