Organizer w Biedronki

Zapewne wiecie że do Biedronki powróciły organizery na kosmetyki:)  Poprzednio kupiłam trzy a jeden sobie odpuściłam bo myślałam że będzie mi zbędny ale tym razem się po niego wybrałam :) W tamtych trzymam kosmetyki a ten przeznaczyłam na biżuterię a bardziej kolczyki.
A wy też posiadacie swoje organizery?






Uważam że jak za taką cenę 9,90zł to nie ma się nad czym zastanawiać :) Kiedyś miałam w planie kupić w Ikei taki na drobne kosmetyki ale tam już cena była wyższa dużo wyższa bo aż 79,99zł i całe szczęście że nie kupiłam :) W takim wypadku zaoszczędziłam aż 70zł :) Opłaca się?- opłaca :)

22 komentarze:

  1. Śliczny, zgrabniutki, podoba mi się. Niesttety u mnie wykupili :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zastanawiałam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ja kupiłam taki na pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest, ja kupiłam ten na pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie dzisiaj kupiłam organizery. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. one są super, uwielbiam i dokładnie...po co przepłacać?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zakupiłam ! :) Masz przepiękną biżuterię, zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam te organizery na kosmetyki i nie zaluje ich zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi ten organizer wykupili sprzed nochala:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez skusilam się na parę organizerow :p

    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetny :) Muszę wybrać się do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny i cena tez wspaniala:)
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Mojej mamie udało sie kupić jeden dla mnie na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie zdążyłam - organizery były już wyprzedane. Rozejrzę się za jakimiś innymi. P.S. Masz rewelacyjną bluzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jeden, ten na pędzle. Po zastanowieniu powinnam jeszcze jeden dokupić. Ale to następnym razem, bo u mnie już ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, ja kupiłam takie dwa połączone serduszka na biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się skusiłam na jeden z organizerów i jestem bardzo zadowolona. Szkoda tylko, że tak późno...

    OdpowiedzUsuń
  18. Organizer świetny, też kupiłam i mieszkają tam teraz moje pomadki ;) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam ten na kosmetyki i jestem z niego zadowolona, chociaż mógłby być troszkę większy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mialam kupic jeden z organizerow ale ostatecznie zdecydowalam ze nie kupuje. I do dzis zaluje. :( Nastepnym razem na 100% kupie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger