Przygotowania do ślubu- filmik

Dzisiaj będzie filmik:) Tak, dobrze słyszycie dzisiaj przychodzę do was z filmikiem z naszego przygotowania do ślubu. 
Dużo z was prosiło mnie żebym pokazała jakiś filmik ze ślubu i raz go już dałam ale usunęłam ponieważ chciałam poprawić żeby był wyświetlony większy ale nic z tego, nie umiem:( Jeśli ktoś się orientuje to podpowiedzcie mi jak to zrobić :)
A teraz zapraszam was do obejrzenia.



Jeżeli podobają wam się takie filmiki to mam jeszcze w zanadrzu nasz pierwszy taniec i kilka innych więc mogę też wam pokazać, o ile chcecie na nas patrzeć hehe:)

36 komentarzy:

  1. świetny film! gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! piosenka również, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Panna Młoda;))) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje w imieniu swoim i męża:)

      Usuń
  4. Chętnie obejrzę coś jeszcze :D Daj ten pierwszy taniec ♥ Piękna jesteś! Piękna z Was para!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję Ci ślicznie:)
      Dam dam tylko muszę opanować you tube bo taniec bym musiała na niego wgrać :)

      Usuń
  5. Wspaniały, oboje wyglądaliście pięknie :) Plus cudny piesek i sąsiadka :D Świetnie zrealizowane przygotowania, bez nadęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) To miło że Ci się podoba:)
      Jeśli chodzi o sąsiadkę to ona jest genialna. To męża babci przyjaciółka, potrafią siedzieć do pierwszej w nocy i sobie gadać :)

      Usuń
  6. Fantastyczny! Jeszcze raz serdecznie Wam gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak się kliknie film ogladaj przez youtobe to można na cały ekran i wtedy jest większy.... w prawym dolnym rogu na napis youtobe...;) także nic nie musisz zmieniać. super filmik chcemy więcej!!! mogłabyś powiedzieć jak na Twoim ślubie była ubrana świadkowa? będę niebawem świadkiem na ślubie przyjaciółki... a nie mam pojęcia jaka jest teraz moda na suknie druhen... gratuluje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :)
      Świadkową możesz zobaczyć na filmiku jest na 1:45 tańczy ze świadkiem:)Miała sukienkę w kolorze pudrowy róż troszeczkę typu bombka z taką dużą kokardą z przodu i do tego czarne dodatki:)

      Wyglądała bardzo ładnie :)

      Usuń
    2. dziękuje za odp :):)

      Usuń
  8. Świetny filmik :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie filmiki, nie jestem jakaś super wścibska, ale czasem fajnie tak pozaglądać w czyjeś życie. : p
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na film z pierwszym tańcem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko opanuję You Tube to dodam :)

      Usuń
  11. Fantastyczny filmik i piękna piosenka!:)
    No i oczywiście czekamy na więcej:)
    Buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :) Będzie więcej :)
      :*

      Usuń
  12. Rewelacyjny filmik ! Za takie coś warto trochę wydać, świetna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak, to pamiątka na całe życie:)

      Usuń
  13. No i łezka w oku się kręci. Piękni jesteście. Gratuluję i ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego zapomniałam - pewnie, że chcemy inne filmiki! A to, że przy tańcu pewnie się rozkleję to już inna bajka! :D

      Usuń
  14. wygladaliscie cudownie <3... az mi sie cieplo na sercu zrobilo :) ! Czekam na wieceeeeejjjjjjjjj !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądaliście! Pewnie że chcemy więcej filmików! :)) Czekam na ten najważniejszy, pierwszy taniec! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger