Łupy wyprzedażowe

Pod koniec stycznia wybrałam się na ostanie wyprzedaże i jedynie co wpadło mi w oko to tylko dwie narzutki:) Chociaż przyznam że to i tak dużo bo często mam tak że jadę na zakupy i wracam bez niczego bo nic mi się nie podoba bądź mam wrażenie że wszystko źle na mnie leży :P
Przechodząc do moich zakupów to różowa narzutka jest z Housa jak dobrze pamiętam to kosztowała 49zł. Materiał jest mega milutki i przyjemnie się ją nosi. Drugą kupiłam w New Yorker za 39zł ale jeszcze nie mam pomysłu z czym ją połączyć :)

A wy co wyłapaliście na wyprzedaży ?





Za oknem zimno biało i wietrznie więc lecę wypoczywać pod kocyk:)


25 komentarzy:

  1. ale śliczne :))) ta pudrowa jaka milusia musi byc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten różowy jest prześliczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta różowa narzutka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterki są rewelacyjne !

    _________________________________
    najbardziej pożądane buty w mojej stylizacji
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie przecudne, śliczne kolory, fajne fasony, a ten futrzaczek musi być przemiły w dotyku♥
    Bardzo ciekawy blog, chętnie do Ciebie wrócę i zapraszam też do siebie, może wspolna obserwacja?
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne sweterki :) od jakiegoś czasu uwielbiam tą część garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne swetereki :)
    U mnie na blogu również kilka nowości w tym sweterki w kolorze nude :)))
    Zapraszam również na dwa trwające konkursy :)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne swetry :) Ja na tegorocznych wyprzedażach jakoś nie mogłam się odnaleźć i zwykle kiedy się na nie wybierałam to kupowałam coś z nowych kolekcji :P

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne sweterki mam podobny tylko ze szaraczek taki jak masz w tym pudrowych jasnym kolorku czy raczej ślicznym losowym tak bym ujęła ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. żółty sweterek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna ta różowa narzutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama ostatnio dorwałam podobny golf do Twojego, tylko w ciucholandzie. A różowa narzutka bardzo mi się podoba, sama chciałabym coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. narzutka z house jest bajeczna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba upolowane ciuszki mi się podobają ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne narzutki! Chciałam sobie kupić włochaty sweterek, taki jak różowa, ale nigdzie nie mogłam znaleźć takiego, który byłby na mnie dobry, w większości były za krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie sweterki :)) Ja kupiłam kolejne kozaki, ale tym razem dłuższe niż wszystkie i spodnie dresowe z eko skóry :))

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tym różowym sweterku, ładniejszego chyba w życiu nie widziałam ! ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Narzutka z golfem wygląda na udany zakup :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hhehehehe Kochana zajrzyj na moje łupy wyprzedażowe :D :* Zobaczysz coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ten pudroo jest zarąbisty :)
    zapraszam do mnie :*
    co powiesz o obs za obs ? :)
    http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger