Chwile dla siebie

Każdą wolną chwilę staram się wykorzystać na czytanie książek. Ostatnio popadłam w jakiś książkoholizm :) Mam kilka które czekają na swoją kolejkę i jako że pogoda przestała nas rozpieszczać i pada deszcz to aż miło przy kawie poczytać jakąś dobrą książkę. Nie potrafię sobie wyobrazić dnia bez kawy a do tego z takiego kubka smakuje jeszcze lepiej:)
 Ostatnio zaczęłam czytać zapewne znanego wam już wszystkim Kominka czyli Tomka Tomczyka ,,Blog". Staram się bardziej dopracować swojego bloga więc mam nadzieję że ten czas spędzony ,,z nim" nie pójdzie na marne:)



 Tak wiem, Tomasz pisze żeby nigdy nie kończyć postu pytaniem ale popełnię ten błąd, wybacz:)
Czy ktoś z was czytał Kominka? Co uważacie o tej książce, dowiedzieliście czegoś co pomogło wam w prowadzeniu bloga?



8 komentarzy:

  1. nie znam i też często kończę bloga pytaniem :D nie widze w tym nic złego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety tej książki nie czytałam, prowadzę mojego bloga na kobiecą intuicję haha :) + obserwuję!

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/ballerina.html

    OdpowiedzUsuń
  3. w odpowiedzi: Kochana, a wiesz że mam go od Ciebie? :)
    I to właśnie Ty mnie nim zaraziłaś :D
    no i mam puder do kąpieli Afryka..ale nie mam już wanny, więc dałam na wymiankę.

    truskawki jestem bardzo ciekawa :-) czy jest taka naturalna.. :D
    nie mam wanny, tak jak pisałam, więc z kul nie skorzystam :D mam kilka i chcę się ich pozbyć :D
    Super, że się tak rozpisałaś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę:) Zapomniałam o tym :)
      Oj szkoda że nie masz wanny:(
      Zapomniałam jeszcze o tych pudrach:) Acha i są też o tych zapachach sole no ale wannę trza :P
      Ja ten balsam używam nawet na końcówki włosów, delikatnie można wetrzeć zamiast jedwabiu ewentualnie można użyć więcej np. godz przed myciem włosów:)

      Usuń
  4. Jaki genialny kubek :D Ja ostatnio mam bardzo mało czasu na czytanie książek, ale mimo to nie zrezygnowałam z czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :)
    Zapraszam do mnie do nowego postu. Zostaw coś po sobie.
    Obserwuję. Licze na to samo :)

    http://kodalinephotography.blogspot.com/2015/03/blog-post.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego nie powinno się kończyć posta pytaniem?:o Ja słyszałam, że właśnie się powinno, żeby czytelnicy mogli sie wypowiedzieć i mieli jakiś punkt zaczepienia..

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna książka, też ją czytałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger