Maseczka peel-off Auriga

Do niedawna nie przepadałam za maseczkami typu peel-off ale jakoś się do nich już przekonałam :) Taka właśnie jest maseczka firmy Auriga. Kupiłam ja z polecenia Pani w aptece która zaproponowała mi ponieważ szukałam maseczki oczyszczającej i ujednolicającej kolor.

Kilka słów od producenta:
Maseczka Flavo-C to produkt typu „peel-off" przygotowany z myślą o optymalizacji efektów kuracji preparatami z linii Flavo C. Już po jednokrotnym użyciu widać wyraźne wygładzenie i rozjaśnienie skóry, Dodatkowo maseczka oczyszcza i działa delikatnie eksfoliacyjnie. Otwiera pory skóry pozwalając wniknąć głębiej aktywnym składnikom przeciwzmarszczkowym.

Moja opinia:
Od razu muszę przyznać że mam problem z opinią tej maseczki:/ Od samego początku jak tylko wyjęłam ją z pudełka byłam rozczarowana,niestety:(
Pierwsze na co zwróciłam uwagę po jej zakupie to opakowanie. Troszkę kojarzy mi się z tubką kleju, takie metalowe:/ Konsystencja maseczki jest mega gęsta poprzez co trudno jest nałożyć ją równomiernie na twarz. Niestety kolejnym rozczarowaniem był jej zapach który jest mocno spirytusowy co nawet za pierwszym razem szczypało mnie w oczy. Pierwsza reakcja była że muszę ją zmyć bo strach co zrobi mi z twarzą:P Na szczęście przeczekałam chwilę i mi przeszło. Trzymałam maseczkę jakieś około 15 min a następnie zaczęłam ją ściągać co nie należało do przyjemności bo strasznie ciągnęła:/
No i teraz pytanie jak zadziałała. Hm... skóra po niej jest gładka, po kilku zastosowaniach delikatnie się rozjaśniła i pory stały się mniejsze.
Czy kupiłabym ją ponownie ? Za te pieniądze a dokładnie 84,76zł  nie kupiłabym. Ja kupiłam w cenie 49 zł bo akurat była promocja. Myślę że o takim samym działaniu można znaleźć dużo tańszą maseczkę i przyjemniejszą w użyciu.





Miał ktoś z was? Jak wy ją oceniacie?

5 komentarzy:

  1. Mialam dokładnie te same odczucia co TY....nie kupię jej ponownie, niestetety:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena niestety nie zachęca. I opinie o produkcie też nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie jak za taką cenę powinna chociaż lepiej wyglądać..

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, dla mnie też jest średnia i za tą cenę nie kupię więcej a szkoda bo szukam dobrej maseczki i myślałam że trafiłam ale nie pasuje mi:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i faktycznie, średnia jest:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger