Miły dzień z Clareną

Ostatnio wraz sześcioma innymi blogerkami zostałyśmy zaproszone do Clareny aby bliżej poznać ich siedzibę oraz linie kosmetyczną która jest Poison Line i Eco Line. Spotkanie było naprawdę super zorganizowane, Pani Joanna bardzo się postarała żeby miło nas ugościć.

 Na miejscu zostałyśmy przywitane lampką szampana a na stole zagościły nie tylko pyszne przystawki ale i kremy z Eco -Line. Kremy z tej linii posiadają ekstrakty z warzyw i nimi były też udekorowane. Świetnie się prezentowały na tym stole:)

      fot.Clarena 


W nawiązaniu do kremu dyniowego zostałyśmy poczęstowane kremem z dyni który był naprawdę przepyszny:)


Podczas spotkania miałyśmy możliwość przetestować kosmetyki Clarena.
Tutaj robiłyśmy peeling dłoni Silica Peel :)  
       
       fot.Clarena 

      fot.Clarena 

      fot.Clarena 

Główna kosmetolog Clareny Natalia zaproponowała nam zabiegi na twarz na które chęć wyraziły dwie dziewczyny Maria i Martyna.
Maria miała wykonaną mezoterapię mikroigłową z użyciem ampułki ze śluzem z ślimaka Snail Concentrate. Zabieg ten jest przeznaczony do cery potrzebującej silnej regeneracji i pobudzenia produkcji elastyny i kolagenu.


 Martyna poddała się masażowi twarzy zimnymi kulami przy użyciu Broccoli Serum. Jest to jak sama nazwa mówi serum brokułowe które przeznaczone jest do każdego rodzaju cery a szczególnie narażonych na promieniowanie UV. Jak widzicie do tego masażu używane są kule które poprawiają jędrność skóry i niwelują obrzęki w obrębie twarzy. Jest to naprawdę przyjemny relaks:)
  

  fot.Clarena

Był też czas na pogaduchy o kosmetykach jakie kto lubi, jakie są nowości i wiele innych tematów a było ich sporo, wiadomo w końcu to kobiece grono:)


fot.Clarena 

Na koniec dostałyśmy certyfikaty ze szkolenia z zakresu zastosowania produktów z linii Poison i Eco oraz podarunki od firmy.
Ja dostałam krem do twarzy do cery naczyniowej oraz mini produkty takie jak krem do ciała i żel pod prysznic do cery ekstremalnie suchej oraz krem i tonizująca emulsja z 3 rodzajami komórek macierzystych. Bardzo dziękuję za nie Pani Joannie tym bardziej za to zwróciła uwagę na to jakie potrzeby ma moja skóra i dobrała kosmetyki odpowiednio do mnie więc duży plus. Oczywiście wyczekujcie za jakiś czas ich recenzji u mnie na blogu:)
Ten dzień spędziłam naprawdę miło. Dziewczyny z Clareny się bardzo postarały żebyśmy dobrze się czuły i tak też było. Cieszę się że mogłam wziąć udział w tym spotkaniu i bardzo dziękuję za tę możliwość bo dzięki temu poznałam bliżej markę oraz jej produkty ale i również wspaniałe wrocławskie blogerki które są naprawdę przesympatycznymi dziewczynami:)

fot.Clarena 

 Od lewej: Natalia główna kosmetolog Clareny, Joanna- organizatorka spotkania no i blogerki czyli Justyna, Agnieszka, Maria, Ja:) Marzena i Martyna i Agata.
Dziękuję firmie Clarena za to spotkanie:)

21 komentarzy:

  1. zazdroszczę takiego spotkania;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. takie spotkania są świetne! chętnie bym sie wybrała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, można się dużo dowiedzieć o firmie a do tego jeszcze poznać inne blogerki:) Świetnie było:)

      Usuń
  3. Miło było Was wszystkie poznać na spotkaniu, obiecałam sobie że w wolnych chwilach, poza książkami (mam podobny książkoholizm jak Ty), będę zaglądać na Wasze blogi, zaczęłam od Twojego i bardzo mi się podoba, piszesz dużo interesujących rzeczy i stajesz się kolejnym pożeraczem mojego czasu :P
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że podoba Ci się mój blog :) Mi również było miło Cię poznać :)
      Lecę teraz na Twój blog :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę takiego relaksującego wypadu :)
    A same kremy wyglądają apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyków Clarena używam od kilku lat i jestem z nich bardzo zadowolona .

    Blog z przyjemnością dodaję do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To miło z ich strony:) Widać że spotkanie było udane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie spotkania :) Sporo nowych osób można poznać a dodatkowo dowiedzieć się ciekawych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super! same pyszności widzę, musiało być świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo gratulacje :) ! Fajna sprawa :) ! Super,ze firmy w taki sposob otwieraja sie na blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Dokładnie to bardzo miło z ich strony. Wiele można się dowiedzieć na takich spotkaniach. Dzięki temu np. dowiedziałam że mają również kosmetyki do pielęgnacji w domu a zawsze myślałam że tylko na salony kosmetyczne :)

      Usuń
  10. Super sprawa!:) ładne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justyna dziękujemy bardzo za udział w spotkaniu. Bardzo nam miło, że Ci się podobało. Trzymamy kciuki za Twoje plany zawodowe. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za zaproszenie : )
      Co do planów zawodowych o których wspominałam to niestety nie wyszło:/
      Pozdrawiam również:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger