Sałatka owocowa

Ten kto mnie obserwuje na instagramie to już za pewne wie że zaczęłam się zdrowo odżywiać i troszkę więcej się ruszać :)  Musze wam przyznać że od kiedy jem pilnując ilości posiłków oraz tego aby było zdrowsze i zawierało więcej owoców i warzyw to czuję się o wiele lepiej tak lżej :) Staram się nie jeść słodyczy a jak już bardzo mam na nie ochotę to wezmę kostkę gorzkiej czekolady bądź robię szybką sałatkę owocową.





Dzisiaj skroiłam pomarańcz, kiwi, banana, jabłko i zalałam to jogurtem naturalnym. Na to dorzuciłam borówki, kaszę jaglaną preparowaną oraz troszkę słonecznika.

Też robicie sobie takie sałatki? Może znacie jakieś inne fajne przepisy na zastąpienie słodyczy, chętnie poczytam i zrobię :)

10 komentarzy:

  1. wygląda pysznie!
    ja najczęściej robię z mandarynek lub pomarańczy, banana i jogurtu naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię różne sałatki często, z tego co mam aktualnie w domu, ale już dawno nie jadłam borówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yummy!!! ;) Great post.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  4. Mniamnusi <3 kiedys czesto robilam teraz jakos chyba z lenistwa przestalam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ostatnio sporego bzika na punkcie owsianki, serio! Potrafię ją jeść kilka razy dziennie, ale z tego co czytałam nie jest to raczej czymś złym, wręcz przeciwnie :). Co do sałatek, niestety ich nie robię, to chyba dlatego, że zawsze wolę zjeść jabłko niż bawić się w krojenie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie mieszanki robić sobie na śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas ostatnio wróciła moda i apetyt na koktajle owocowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger