Spełniaj marzenia z ChouChou

 ,, Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować aby spełniać swoje marzenia" 

Ktoś przytoczył kiedyś te słowa z którymi trudno się nie zgodzić. Każdy ma marzenia i staramy się dążyć do spełnienia ich. Jestem z natury osobą która szybko się poddaje kiedy coś mi nie idzie:/ Teraz jestem w trakcie spełniania marzenia czyli pracy w zawodzie który uwielbiam. Mam nadzieję że się uda:)
W odpowiednim momencie trafił do mnie ,,mały pomocnik" a jest nim piękna kobieca ozdoba a mianowicie ChouChou

  ChouChou (czyt. szuszu) wyraża Ciebie i Twoje marzenia. Jego nazwa pochodzi z języka francuskiego i oznacza coś, co jest ulubione, piękne, ale i specjalnie wybrane. I takie właśnie jest ChouChou – urzekające i tylko Twoje.

 Nie jest to zwykła biżuteria która tylko pięknie wygląda ale ma również swoją misję:) Ma przypominać aby nie zapomnieć o czym marzymy bądź czego pragniemy czy do czego dążymy. Wewnątrz niej jest zawarty nasz cel bądź marzenie a na zewnątrz nasz charakter bądź osobowość. Ja wybrałam zewnątrz w kolorze różowo-czarnym ponieważ najbardziej odzwierciedlają mój charakter raz wredny raz łagodny,zależy od sytuacji :P Natomiast wewnątrz widnieje mój cel czyli  ,,Nigdy się nie poddawaj tylko dlatego, bo jest trudno".
Nosimy ją na nadgarstku aby w ferworze codzienności nie zapomnieć do czego dążymy czy też czego pragniemy. W chwili słabości należy spojrzeć na nią a nawet można sobie z niej strzelić jak z gumki recepturki i wtedy już tak łatwo chwile słabości nie wrócą, a problemu z tym nie ma ponieważ jest z elastycznej aksamitki hehe:)


Spełniajmy swoje marzenia a wtedy będziemy szczęśliwe a co za tym idzie i piękne:) Kobieta szczęśliwa to kobieta piękna :)

CHOUCHOU

16 komentarzy:

  1. słodka :)

    ____________________
    denim total look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, ale według mnie to cena jest bardzo mocno zawyżona i nieadekwatna do produktu. Niemniej każdy inaczej spełnia swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mocno? Ja tak nie uważam, są naprawdę dobrej jakości i myślę że posłuży mi na długo więc warta jest ceny 55zł:)

      Usuń
    2. Bez urazy, ale nawet wstążki i aksamitki dobrej jakości mogą po krótkim czasie wyglądać brzydko. Ktoś miał dobry pomysł, idea jest świetna, owszem. Ale jednak taka cena za kilka kawałków materiału to wg mnie przesada.

      Usuń
    3. Mnie nie urażasz :)
      To jest Twoje zdanie, ok:)

      Usuń
    4. Nie miałam zamiaru nikogo urażać :)

      Usuń
  3. Świetna bransoletka, dodaje motywacji do spełniania swoich celów!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna, kompletnie w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna jest ja bransoletka:) Naprawdę strasznie mi się podoba, namówiłaś mnie na nią. Wejdę na stronę sklepu i też sobie zamówię będzie mnie motywować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger