Po obżarstwie czas na spacer :)

Jak u was mijają święta? Przede wszystkim to chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego i aby te święta upłynęły wam w miłej rodzinnej atmosferze :)
 My z mężem rano poszliśmy na śniadanie do teściów a potem pojechaliśmy do moich rodziców gdzie pojedliśmy jak to w święta i poszliśmy na spacer z Pikusiem:) Pogoda w miarę dopisała ale wolałabym cieplejsze te święta.
Dzisiaj dodaję w sumie pierwszy tego typu post można powiedzieć że ukażę trochę stylizacji :)






 kurtka- House  komin- Stradivarius  sukienka- sh   buty- osiedlowy sklep   sweter- H&M

Teraz już wskoczyłam w dres bo sukienek nie lubię i aż sama się sobie dziwię że się dzisiaj na nią skusiłam :)
Ja teraz mykam piec brownie bo mąż uwielbia no i ja też, nie ukrywam :)

 A jaka jest u was pogoda? Jak spędzacie ten świąteczny czas?

9 komentarzy:

  1. U mnie w końcu słonecznie ale jednak wieje. Śliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie zaczął padać śnieg a teraz przebija się znowu słońce :)
      Dziękuję:)

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz :-)
    ja dzisiaj leniuchuję w domku, a jutro do babci :D
    masz sprawdzony przepis naz brownie? podeślesz? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) O to też miło spędzasz święta :)
      Co do brownie to na dniach dodam post z przepisem :)

      Usuń
  3. lovely post :) Happy Easter, have a nice day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt :)

    My teraz też w dresach wypoczywamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak spacerek z psem po biesiadowaniu. Dobrze, że chociaż bez deszczu się dzisiaj obyło. Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger