Balsam do ust Organique Cherry Candies

Organique już spory czas temu wypuściła balsamy do ust o słodkich zapachach i muszę przyznać że kupiłam jeden z nich i potem gdzieś mi się zapodział aż wreszcie go odnalazłam w innej torebce:) Ja kupiłam o zapachu wiśniowych cukierków a są jeszcze: pomarańczowy sorbet, kokosowe ciasteczka i czekoladowy mus. Muszę przyznać że wybór łatwy nie jest bo wszystkie sprawdzałam i naprawdę pięknie pachną. 
 Balsamy te zawierają naturalne olejki roślinne w tym: awokado, rycynowy, słodkich migdałów, oliwę z oliwek, oraz woski: carnauba i pszczeli. 
Jak dla mnie minusem jest to że trzeba nakładać palcem czego nie lubię w tego typu kosmetykach. Ale jeśli chodzi o wygląd to pięknie się prezentuje, jest mały i mega wydajny. Samo działanie jest świetne ponieważ naprawdę bardzo fajnie nawilża usta i nie zostawia takiej lepkiej warstwy co niestety bywa przy innych balsamach. Po nałożeniu na usta lekko nadaje koloryt ale jest to naprawdę delikatny kolorek co jedynie podkreśla kolor ust. 



Może ktoś z was ma bądź miał któryś z tych balsamów? Jak tak to jaki i czy jesteście też zadowolone? 

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale pięknie się prezentuje. Uzywam "masełka" z Novea i jestem bardzo zadowolona, bo pięknie nawilża i pozostawia pyszny smak;) Zapraszam do wspólnej obserwacji, jeśli , oczywiście, spodoba Ci się u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam i uważam że jest fantastyczny! Ale też mnie denerwuje nakładanie palcami.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i świetne zdjęcia. Na moim blogu modowym pojawił się nowy wiosenny post: http://kingefashion.com/big-pink-bag/ . Zapraszam serdecznie na bloga. Dodaję do obserwowanych, będę częściej tu zaglądać. Buziaki Kingefashion;*

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam podobny i nakładałam pędzelkiem ;) świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go jeszcze, zapowiada się fajnie... ale ja jestem mega uczulona na balsamy w słoiczkach, denerwuje mnie nakładanie ich paluchami :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger