Fit deser

Kto śledzi mnie na instagramie ten wie że zaczęłam się zdrowiej odżywiać. Staram się też nie jeść słodyczy i szukam jakiś alternatyw. Ostatnio przygotowałam sobie deser który niesamowicie mi posmakował a mało tego bo i mojemu mężowi a bywa on wybredny:P
Na spód dałam płatki kukurydziane i zalałam je kremem kakaowym który powstał po zmiksowaniu awokado, banana, ksylitolu i kakao bez cykru czyli Deco Moreno. Na krem dałam pomarańcz i posypałam wiórkami kokosowymi.



 Polecam wypróbować bo nie tylko jest smaczny ale i zdrowy:)
Jeśli znacie jakieś fajne przepisy na desery niskokaloryczne to chętnie wysłucham. Możecie pisać bądź jak podaliście na swoim blogu to poproszę link :)


7 komentarzy:

  1. Anonimowy07 maja, 2015

    Mniam wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awokado, banan - bomba zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda naprawdę smakowicie:D Co prawda do avokado mam niesmak, ksy...nie wiem co to, ale całość prezentuje się super i chyba sobie coś podobnego sprawię na wieczór:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że możesz dać więcej banana i smak awokado się gubi:)
      Ksylitol co cukier z brzozy jest dużo zdrowszy i mniej kaloryczny od zwykłego cukru:)
      Jak zrobisz to daj znać czy Ci smakuje:)

      Usuń
  4. ja tam nie moglabym zyc bez coli i slonego.. słodkie bym przezyla :) deser jednak wygląda mniamniusnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha! Wygląda niesamowicie apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę spróbować, bo wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger