Instagramowy mix

Dzisiaj przychodzę do was z mixem zdjęć z instagram. Od kiedy założyłam na nim konto to przyznam że mnie pochłonął :)
Oczywiście kto jeszcze tego nie zrobił to zachęcam do obserwowania TUTAJ :)

         
           1. Mąż <3 /  2. Takie w drodze /  3. Czas poćwiczyć biceps :P /  4. Pora na kawę

       
       1. Moje pazury /  2. Wrocław /  3. Charlie's na drogę /  4. Ja



         1. Naszyjnik z FJ BOX /  2. Taka mała stylówka w drodze :P /  3. Moje kolejne paznokcie 4. Zdjęcia wywołane przez ,,Pstrykamy" 



          1. Widoki na mojej wiosce do której się pomału przyzwyczajam /  2. W drodze na siłownie /  3. Taka ja /  4. Moja zaczarowana półeczka w wannie 



          1. Z rana /  2. Relaks na ogrodzie /  3. Pora na kolację /  4. Trzeba sobie przypomnieć jazdę na rolkach

No ta tyle a po więcej zapraszam na moje konto jeśli ktoś ma ochotę.
Co uważacie o tego typu postach? Myślicie że dobrym pomysłem będzie jeśli np. raz w miesiącu będę dodawać taki post z instagramowymi zdjęciami? Macie ochotę na to patrzeć ? :)


8 komentarzy:

  1. przepiękne te białe pazurki! <3

    ps.klikniesz u mnie w linki? to tylko parę rzeczy - zajmie dosłownie chwilkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, tyle czasu obserwuję Cię na Instagramie, a dopiero teraz jestem na Twoim blogu... Zostaję na dłużej! Piękne pazurki i śliczna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oczywiście obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny mix ;-) pazury cudne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam instagramowe mixy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger