Majówka w Moszna

Długi weekend już dawno za nami i każdy teraz czeka nas kolejny w czerwcu a ja jeszcze jestem myślami z majówką :) Widziałam że jedni z was spędzili ten okres na spokojnie w domach z rodziną bądź grillowali, inni nad jeziorem, morzem bądź w górach a jeszcze inni tak jak my byli sobie pozwiedzać:)
My wraz ze znajomymi postanowiliśmy pojechać zwiedzić pałac Moszna. Kiedyś byłam w Kowarach w parku miniatur i tam zobaczyłam miniaturę tego pałacu i wtedy postanowiłam że muszę pojechać i zobaczyćgo na własne oczy :)
Pałac naprawdę robi wrażenie jest wielki i wygląda bajkowo. Posiada 99 wież i wieżyczek oraz 365 pomieszczeń. Pałac ten otoczony jest parkiem w którym są ścieżki i można sobie pospacerować. Nie będę się o nim rozpisywać ale zostawię was ze zdjęciami i ostrzegam że jest troszkę dużo ale nie mogłam się  zdecydować które wybrać:)


 Mój mąż nie byłby sobą gdyby nie postrzelał z łuku :P


 No i pluję sobie w brodę bo na straganie przy pałacu sprzedawali takie cuda a ja nie kupiłam i teraz żałuje bo te kubki są przepiękne :)

 Tak samo żałuje że nie wzięłam ze trzech obrazków bo akurat się urządzamy i szukam czegoś ładnego na ścianę a takie trzy ekstra by się prezentowały. Dziewczyna rysuje i nie powtarza swoich prac więc ma się pewność że nikt inny nie ma takiego samego obrazu :)


Wiem że jeszcze tam wrócę i chyba nawet w tym roku bo miejsce jest naprawdę cudowne:)

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo ładnie jest tam :)

      Usuń
  2. Te kubki sa cudowne ! Chce taki!

    ___________________
    Rozdanie od oasap
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne miejsce <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamek robi wrażenie. Bardzo ciekawe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje klimaty, i już wiem gdzie zagoszczę w ten weekend bądź kolejny :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia robią wrażenie, chętnie pojechałabym również w takie cudowne miejsce teraz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wygląda! Ja uwielbiam Zamek w Krasiczynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o nim nie słyszałam i teraz sprawdziłam ale niestety mam do niego ponad 500km :( Szkoda bo z tego co widzę to jest piękny :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy i barwny reportaż! :)
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale super! Piękne miejsce :) Ogólnie nie słyszałam o tej miejscowości :) Fajny wpis, bardzo lubię takie posty czytać, bo można zobaczyć dużo pięknych miejsc, takich jak to :) Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że spodobał Ci się post :)
      Polecam tam pojechać bo naprawdę miło można spędzić czas, myślę że wam się spodoba :)

      Usuń
  10. ach jakie fajne zdjęcia i widoki:) od razu milszy poniedziałek się zdaje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post , rozmarzyłam się :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tam pieknie! ;)
    Może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są cudowne!
    Zapraszam do siebie na mały przegląd azjatycki :) http://veneaa.blogspot.com/2015/05/478-pod-lupa-sheinside.html#more

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne miejsce i fakt, jest wręcz bajeczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger