Nowości kosmetyczne :)

 Idzie lato i będzie trzeba wystawić kawałek nogi na słońce ale w jaki sposób żeby nie straszyć:P Musiałam kupić sobie jakieś specyfiki żeby wyglądać choć w miarę jak człowiek hehe:) Bardzo rzadko chodzę w krótkich spodenkach a tym bardziej w spódnicach ale może się wreszcie przekonam.


Jak widzicie wszystko jest firmy Ziaja. Lubię tą firmę ponieważ po ich kosmetykach widzę efekt. Tych produktów nigdy nie miałam więc dopiero zobaczę czy się sprawdzą :)

Kupiłam masło kakaowe krem do twarzy oraz balsam do ciała ponieważ nie mogę się opalać więc używam ich aby delikatnie nadać kolorytu:)
  Tego masła się naszukałam w wielu drogeriach a dostałam dopiero w sklepie Ziajki. Jest to masło do ciała ujędrniające uda, pośladki, biodra i brzuch. Z tego co wyczytałam na innych blogach i forach to jest bardzo polecane i dziewczyny mówią że widać efekt tak więc od paru dni już testuję więc przy dłuższym stosowaniu dam znać czy widzę jakąś poprawę :)

  Dodatkowo kupiłam masażer żeby był lepszy efekt i co wieczór go używam po nałożeniu tego masła.



Miałyście któryś z tych produktów?
Jak tylko będę po nich widzieć efekty to oczywiście dam znać w formie postu czy warto kupić :) 

17 komentarzy:

  1. ciekawi mnie czy masażer faktycznie pomaga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dobre opinie więc zobaczymy :)

      Usuń
  2. Miałam to masło do ciała. Cellulitu nie ruszyło, ale fajnie wygładziło i odżywiło skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś :) Na cuda nie liczę bo wiadomo że sam balsam mało co da ale z tym masażerem może akurat coś się ruszy :)

      Usuń
  3. Ja też ostatnio kupiłam kosmetyk z serii Rebulid. Wybrałam serum drenujące reduktor cellulitu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo brzmi ciekawie :) Jak to masło nie pomorze to serum kupię:)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jak się sprawdzi masażer! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Dam znać po czasie:)

      Usuń
  5. Uwielbiam firmę Ziaja! Z tych produktów, które pokazałaś, miałam masło kakaowe, ale kupuję je w takim dużym słoiczku, nie w butelce. Jest idealne jako balsam do ciała, używam głównie podczas lata, po opalaniu, skóra pachnie nieziemsko i jest bardzo delikatna :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam masło kakaowe ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie masz cudowne paznokcie. Nie używam tego kremu jeszcze nie ^^ :)


    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam to masło Rebulid - jest ok, ale bez szału, teraz kupiłam inny produkt i jest lepszy - nivelazione antycellulitowy krem wyszczuplająco-ujędrniający

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam masło kakaowe z ziaji <3 krem do twarzy pomógł mi wyrównać koloryt cery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten balsam jest cudowny,a Twoje paznokcie rewelacja!:)<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twoich nowości miałam przyjemność używać masażer - regularnie używałam go pod prysznicem i po jakimś czasie zauważałam różnicę. W połączeniu ze skoncentrowanym balsamem może czynić cuda, ale najważniejsza jest systematyczność i to, aby wykonywać masaż dokładnie, w kierunku serca oraz dosyć mocno, aby ciało poczuło ucisk. Tak jak Ty, uwielbiam Ziaję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger