Chlebek bananowy

Ostatnio oszalałam na punkcie chlebka bananowego.  Odkąd dostałam przepis na instagramie od Ani to już zrobiłam ten chlebek kilka razy.  Przepis przekazałam też dalej bo wszyscy kogo poczęstowałam byli zachwyceni :) Jeszcze raz Aniu dziękuję Ci ślicznie :)
Jeśli ktoś ma ochotę zrobić to daje wam przepis.

Potrzebujemy:
3-4 dojrzałe banany, 
1/3 szklanki roztopionego masła, 
3/4 szklanki cukru (można dać mniej bo i tak jest słodkie), 
1 roztrzepane jajko, 
1 łyżeczka cukru waniliowego, 
1 łyżeczka sody, szczypta soli, 
1,5 szklanki mąki pszennej. 

Banany rozgnieść wymieszać z jajkiem, masłem, cukrem i cukrem waniliowym. Mąkę przesiać z sodą, dodać sól i wymieszać z mokrą masą. Piec w 170 stopniach przez jakieś 40 min z termoobiegiem. Wystarcza na sporą keksówkę. Smacznego




Następnym razem dodałam do środka orzechy i powiem że był jeszcze lepszy:) 
Ktoś z was już go piekł? 
Coś do niego dodawaliście i polecacie z czym jeszcze zrobić? 
 

16 komentarzy:

  1. Zjadłabym i to bardzo :)

    ______________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie piekłam chleba, muszę w końcu spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, na pewno Ci posmakuje :)

      Usuń
  3. Mniam! Koniecznie muszę go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa, muszę coś takiego stworzyć. Trudne to nie jest więc chyba dam rady. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam ;) Muszę wypróbować przepis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością zapiszę sobie przepis i kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze wypróbować ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  8. super przepis:) wygląda mega apetycznie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że nie miałam nawet pojęcia o takim przepisie :) Wygląda jednak bardzo smacznie :)
    Zapraszam do mnie, gdzie do zgarnięcia 11% na zakupy online w Douglas :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. od dawna kusi mnie upieczenie takiego chlebka! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda przepysznie! Ja niestety nie mam talentu do pieczenia i gotowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger