Miły dzień na ogrodzie

Pogoda wreszcie zaczęła nas rozpieszczać więc szkoda z niej nie skorzystać :)
Rano pozałatwiałam kilka spraw i po południu złapałam pod pachę koc, książki, aparat no i standardowo kawę i pognałam na ogród na koc. Zamiarem było uczenie się o fotografii ale skończyło się na oglądaniu kwiatów i lataniem za ślimakiem:) No może za ślimakiem to nie było męczące bo jego tempo do mojego jest podobne ale chyba się polubiliśmy :P






 
A wam jak minął dzień? Też macie taką ładną pogodę?

Przy okazji chcę was zaprosić na mój fp na facebooku który założyłam jakieś trzy dni temu :)


12 komentarzy:

  1. Przyjemnie się ogląda te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Relaks na kocyku, we własnym ogrodzie, żyć nie umierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, upalne dni nie opuszczają miejscowości, w której mieszkam. I ja muszę zrobić sobie mały reset na kocyku, w ogrodzie, z rzeczami, które mnie inspirują :) Kochana, polecasz te książki o fotografii? Mogłabyś przybliżyć mi o czym one są? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak najbardziej.
      Znajdziesz w nich mnóstwo informacji z poradami fotograficznymi typu fotografia ślubna, ludzi, kwiatów, sportowa, portrety, w plenerze, w studiu, makro, krajobrazów i wiele innych . Również jest zawarte jak używać lampę błyskową, wszystko o obiektywach i naprawdę ogromnie wiele innych porad i tłumaczeń co z czym się je :) Nie da się tego w skrócie opisać bo jest w nich zawarte dosłownie wszystko:) Polecam je bo są naprawdę genialne:)

      Usuń
  4. Świetne fotki :) Tak cieplutko i kolorowo! ;)
    Obserwuję i pozdrawiam.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne fotki ;-) mega miły dzień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hoho faktycznie fajnie spędziłaś ten czas w ogródku! :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger