Ulubieńcy miesiąca

Dzisiaj przychodzę do was pierwszy raz z tego typu postem a mianowicie jak w tytule podałam z ulubieńcami ostatniego miesiąca. Długo się za niego zbierałam a teraz patrzę a to już kolejny miesiąc leci więc ostatni dzwonek aby przedstawić majowych ulubieńców. Do stworzeniu tego typu postu zainspirowała mnie Aleksandra z bloga Część mnie. Widywałam też często u was takie posty i sama osobiście uwielbiam je przeglądać i z ciekawością patrzę co proponujecie. 
U mnie nie będą to tylko ulubieńcy kosmetyczni ale i inne odkrycia które uważam że są warte przedstawienia wam:)

KOSMETYK: Krem BB Eveline
Jest to matujący krem BB 8w1 przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej i tłustej. Uwielbiam go bo jest delikatny przez co nie zapycha porów. Super wyrównuje koloryt skóry i matuje. Do tego jak na tak dobre działanie jest jeszcze tani bo w granicach 14 zł.
  
KSIĄŻKA -,,Potęga Podświadomości " Joseph Murphy
Ostatnio mam okres kiedy zaczęłam rozmyślać dogłębniej nad życiem, nad tym ile to już mam lat i co chcę dalej robić. Życie mnie nie szczędziło i dostawałam kilka razy po tyłku przez co teraz uczę się być twardą i żyć nie wracając myślami do przeszłości. Czasami łatwo nie jest, często wymiękam i się poddaję dlatego postanowiłam sięgnąć po tą książkę i nie żałuję. Teraz inaczej patrzę na życie a raczej inaczej do niego podchodzę. Autor Joseph Myrphy tłumaczy aby odrzucać negatywne myśli i walczyć o własne szczęście. Nie można się nigdy poddawać nawet jak są małe szanse to trzeba liczyć że się uda osiągnąć to czego się chce.

PRZEPIS - Muffinki z borówkami
Ostatnio zrobiła się ze mnie piekara :P Wcześniej był chlebek bananowy a teraz zrobiłam muffinki. Z racji tego że jeszcze nie mamy zrobionej kuchni sięgam po łatwe w przygotowaniu przepisy i takim jest przepis na muffiny z borówkami
Zostało mi trochę ciasta to przelałam do blaszki i wyszło jeszcze ciacho:)

250g mąki pszennej 6 łyżek cukru 4 łyżeczki cukru waniliowego 2 łyżeczki proszku do pieczenia szczypta soli 200ml mleka (lub wody gazowanej) 80ml oleju roślinnego 2 jajka
W jednej misce wymieszać składniki suche: mąkę, cukier, cukier waniliowy, proszek do pieczenia i szczyptę soli.
W drugiej misce wymieszać składniki mokre: mleko, olej i jajka.
Kolejno wymieszać składniki z obu misek. (Nie mieszać długo, tylko do połączenia składników).
Formę na muffinki wysmarować margaryną lub wyłożyć papilotkami.
Wyłożyć ciasto do formy. Ja na górę dałam borówki
Piec w nagrzanym piekarniku około 20-25 min w temperaturze 200°C.


Aplikacja- na tel.do edycji fotografii PicsArt
Nie wiedziałam że można tak genialnie przerabiać zdjęcia w telefonie. Można rozmywać tło, dodać tekst, błysk, nałożyć drugie zdjęcie czy też nadawać różne efekty od artystycznych po papier czy kolory. Jest wiele ulepszaczy, można ściągnąć sobie obiekty clipart i je dodawać, oczywiście są tez ramki i wiele innych dodatków.
Również można założyć sobie konto i dodawać własne zdjęcia oraz obserwować innych. Jest to naprawdę świetnie przemyślana aplikacja którą polecam.


Muzyka: Sarsa- Chill
Na koniec zostawiam was z muzyką. Martę Markiewicz pierwszy raz usłyszałam w programie The Voice of Poland i już wtedy byłam pod wrażeniem jaki ma głos. Teraz kiedy usłyszałam tą piosenkę to tylko potwierdzam że jest niesamowitą wokalistką. Niesamowite jest to że teledysk ten nakręciła Ipadem i nie spodziewała się że zyska taką popularność.


26 komentarzy:

  1. mmm, takie muffiny bym wciągnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są proste w zrobieniu więc polecam :)

      Usuń
  2. Mmmm pysznosci

    ___________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem wokalu jak i teledysku Marty Markiewicz. Przyznam, że nie znałam jej wcześniej. Zdolna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te borówkowe cuda nasiliły we mnie wieczornego głoda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą książką! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka Potęga Podświadomości według mojego taty podstawa życiowa :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę daje do myślenia :)

      Usuń
  7. Dzięki za namiary na krem i apkę :) Szukałam właśnie takich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm musi byx przepysznee! :)
    Lubie jej piosenki ;)
    Świetny blog może wspólna obserwacja ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli podoba Ci się mój blog to zachęcam do obserwacji:)

      Usuń
  9. Muffinki z borówkami o mniam.

    Pytałaś u mnie o program do filmów. Używam podstawowego windowsa movie maker, ale tego starszego (wersja 16.4), bo w tym nowszym nie ma wielu przydatnych funkcji (co jest dziwne) i w ogóle nie umiem się w nim odnaleźć, a ten którego używam jest prosty, wszystko jasne i łatwe. Wiele osób narzeka na ten program, ale moim zdaniem na takie "podstawowe" filmiki jest w sam raz. Brakuje w nim tylko cofania filmu, a poza tym idealny.
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Książkę i ja mogłabym przeczytać, myślę, że mogłabym z tej lektury wynieść coś wartościowego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem BB z Eveline rzeczywiście jest świetny, miałam go w zeszłym roku i byłam z niego ogromnie zadowolona. Książka leży u mnie na półeczce już dłuższy czas, chyba pora w końcu po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaaa te ciasteczka <3 Mmmmm ale narobiłaś mi smaku! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym spróbowała tych muffinek ;) Książka wydaje się interesująca jak skończę swoje kryminały to chyba po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muffinki wyglądają pysznie!

    Ograniczam słodycze, więc widok takich zdjęć mocno na mnie działa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że przyda mi się przeczytanie tej książki :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam kiedyś Potęgę Podświadomości, ale czuję, że jest dobry moment by do niej wrócić :)
    Muffiny wyglądają cudownie, ekhm dlaczego ja znów jestem na diecie?! :D

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam Potęgę Podświadomości ale nie wiem czy miało to dobry wpływ na moje "myślenie". Ciekawa książka bardzo, ale nie dla ludzi z taką mocną wyobraźnią jak moja.

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger