Candy Love -Bershka

Dzisiaj chcę wam przedstawić perfumowaną mgiełkę do ciała którą kupiłam jakiś czas temu w Bershka. Nigdy nie spotkałam się z kosmetykami tej firmy i zawsze szłam do tego sklepu tylko w celu zakupienia odzieży a tu proszę wyszłam z mgiełką.
Mój wybór padł na zapach Candy Love. Jest to lekko słodki zapach jaki ja lubię. Delikatnie można wyczuć magnolię oraz mango do tego połączone cytrusami i podkreślone wonią drzewa sandałowego i piżma. Mi się bardzo ten zapach podoba.
Pojemność mgiełki to 100ml. Buteleczka jest plastikowa i bardzo wygodna, spokojnie zmieści się do torebki i można zabrać ze sobą do pracy czy gdzieś w drogę :)




Miałyście może jakiś zapach od Bershka? Jeśli tak to dajcie znać czy przypadły wam do gustu i który polecacie :)

15 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że oni mają takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno pięknie pachnie, muszę obwąchać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mam małe pytanie :( niedługo będę miała przeszczep szpiku i chciałam zapytać czy ty będąc w odizolowaniu mogłaś korzystać w tym czasie przez telefon? Mogłaś mieć go przy sobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Tak można mieć telefon:) Można też laptopa no i myślę że tv będziesz miała w izolatce. Dużo zdrówka Ci życzę i powodzenia w tym niełatwym okresie. Trzymam kciuki :*

      Usuń
  4. uwielbiam zapach drzewa sandalowego ♥ chyba sie skusze na ta mgielke

    pozdrawiam,
    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo za odpowiedz ;) i w sumie to mam jeszcze jedno pytanie, jak wyglądały pierwsze dni po przeszczepie? :( strasznie sie boję i nie wiem czego się spodziewać :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłam ostatnio, że coraz więcej odzieżowek wypuszcza perfumy itp ale nie zgłębiania tematu :-D musze się temu przyjrzeć jak będę w pl :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda fajnie
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/soczewki-i-kosmetyki_6.html poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam żadnego zapachu z bershki, ale chyba się skuszę ;) !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam,że to mają w sprzedaży;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam nawet, że mają w swojej ofercie perfumy :P
    Mnie ciekawią zapachy z Zary.

    OdpowiedzUsuń
  11. opakowanie jest urocze :) nie wiedziałam, że mają w ofercie mgiełki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger