Co u mnie ?

Ostatnio u mnie się trochę dzieje i przez to chwilkę mnie tu nie było. Ze wszystkim staram się być w miarę na bieżąco na instagramie więc kto mnie tam śledzi ten wie że zaczęłam pracę. Jestem z tego bardzo zadowolona ponieważ kilka lat nie mogłam pracować ze względu na zdrowie. Teraz lekarka odstawiła mi leki i liczymy że będzie już wszystko dobrze:) W tygodniu idę zrobić morfologię więc trzymajcie kciuki za wyniki:)
Wracając do tego co jeszcze u mnie się działo to miałam kilka zleceń na zdjęcia, raz robiłam dzieciaczkom w przedszkolu, innym razem to przedszkole organizowało festyn na którym śpiewał Tomasz Kowalski więc również poproszono mnie o fotografowanie no i miałam okazję pierwszy raz robić zdjęcia ślubne. Jestem samoukiem jeśli chodzi o fotografię i jeszcze wiele przede mną żeby ją pojąć ale ciągle się uczę.
Tak więc te wszystkie zdjęcia pochłonęły mój czas totalnie ale jestem zadowolona. Do tego jeszcze tydzień jesteśmy u moich rodziców bo pojechali nad morze i my siedzimy z ich psem i kotem.
Muszę wam przyznać że jak już mogę pracować to czuję się totalnie lepiej, jestem szczęśliwa:) Miałam już dość tego siedzenia w domu a teraz czuję że żyję. Szkoda mi bardzo że nie mogę wrócić do mojego zawodu kosmetyczki bo przez moją chorobę mi nie wolno ale i tak jestem zadowolona.
Dzisiaj pokaże wam kilka zdjęć z tego festynu i kilka przedszkolaków których rodzice oczywiście dali zgodę na upublicznienie ich :)












Co uważacie o tych zdjęciach ? Podobają wam się ? A może macie dla mnie jakieś wskazówki bądź uwagi dotyczące fotografii to chętnie posłucham.
Jeżeli ktoś chce być ze mną na bieżąco to zapraszam na mój instagram :)




1 komentarz:

  1. działo się :)


    _______________________
    www.justynapolska.blogspot.com
    fashion fashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger