Mohito

No i ostatnio zrobiłam kolejne podejście i pojechałam na zakupy po białe bluzki i o dziwo z bluzkami wróciłam. Kto czytał ostatni post ten wie że kiedy jadę po konkretną rzecz to wracam z czym innym ale tym razem się udało i to  jeszcze w jednym sklepie więc długo nie musiałam szukać :)

Zakupiłam dwie bluzki do pracy, jedna z czarnym kołnierzykiem a druga taka luźna z paseczkiem. Obie są kompletnie nie w moim stylu ale jak mus to mus:) No i urzekła mnie szara asymetryczna bluzka z kolekcji Anji Rubik i musiałam ją wziąć.
Zresztą sami je zobaczcie :)



6 komentarzy:

  1. świetne nowości! ja z Mohito mam torebkę, którą uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznotki tutaj widzę :)

    ____________________
    fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne! pokażesz na sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubrania! :) Ciekawa jestem jak wyglądają w całości ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne :) Pokaż stylizacje :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger