Zakupy

Jakiś czas temu wybrałam się na zakupy w poszukiwaniu białych koszul żeby mieć do pracy i jak to zawsze bywa wróciłam z czymś innym:P Oczywiście na instagramie już dodawałam zdjęcie ale i tutaj wam w skrócie przedstawię co kupiłam.


W Sinsay jak to najczęściej bywa nie wyjdę bez biżuterii i tak też było tym razem. Kupiłam kolczyki serduszka za 5,99zł i bransoletkę za 2,99 zł. Ceny bardzo niskie więc nie mogłam ich nie wziąć :)



W Bershka kupiłam mgiełkę do ciała o zapachu Candy Love w cenie 24,99 zł. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej o tej mgiełce to dajcie znać a zrobię osobny post.

No i w TK Maxx kupiłam słoik z żelkami bo potrzebuję taki na różne słodkości :) Koszt takiego słoika to jak dobrze pamiętam 25,99zł :) Żelki są mega słodkie a te czarne przypominają mi czasy dzieciństwa.


Też tak macie że jedziecie bo konkretną rzecz a wracacie z zupełnie czymś innym?

10 komentarzy:

  1. Kolczyki w serduszka wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super nowości! jestem ciekawa tej mgiełki z Bershki )

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, często!:)
    chętnie poczytam o mgiełce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione żelki<3


    ___________________________

    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się zastanawiałam co kupić siostrze na imieniny. Słoik z żelkami będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoik jest super ;) Już widzę, że coś takiego przydałoby się u mnie w domu, chociaż za żelkami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie czasem tak się zdarza, jednak znacznie częściej wracam do domu z tym, co planowałam kupić. Cukierki wyglądają na mega smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo :P dlatego wole spontaniczne zakupy :) Twoje są świetne, słoik super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez tak mam :D Piękny słoik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger