Adidas Stan Smith

Ostatnio poszłam na zakupy z zamiarem kupienia butów dla męża i wyszłam z butami nr 26 :) Nie, nie  on nie ma tak małej stópki :P Nie mogłam się oprzeć tym butom i kupiłam dla Miłoszka-synka brata.
Bardzo podoba mi się ta kolekcja Stan Smith. Najbardziej urzeka mnie ich prostota, to że nie są jakieś ordynarne tylko wyglądają klasycznie.




Zawsze jak widzę takie małe buciki to się rozczulam.
Kiedy podarowałam je Miłoszkowi to powiedział ,,ooo nie jakie fajne buty" :) Ma 2,5 roku ale spodobały mu się bardzo pomimo że nie są czerwone co jest jego ulubionym kolorem :)

8 komentarzy:

  1. podobają mi się!


    __________________
    fashion, makeup i nie tylko
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne, ale dzieciom tak szybko rosną stopki, że szkoda jak niedługo będzie musiał przestać je nosić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ale wzięłam nr większy niż ma bo teraz ma sporo innych a te z myślą na wiosnę w przyszłym roku, tak zdecydowałam z jego mamą :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne buciki. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo fajne buty :) Wyglądają świetnie
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są! Mnie też rozczulają takie małe buciki, teraz są przepiękne rzeczy dla dzieci w sklepach! :)
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger