Mix instagram

Z racji że mam taką pracę że spędzam w niej więcej czasu niż w domu to częściej jestem na instagramie niż na blogu. Dlatego też dzisiaj przychodzę do was z małą cząstką z instagrama aby choć w skrócie przedstawić co u mnie słychać :)
 1. Szypułkowanie tryskawek  2. Moja ulubiona forma odbierania przesyłek-InPost 3. Leniuchujemy z Brunem  4. Relaks na porcie  5. Bruno zabrał mi jajo  6. Portfel z House za całe 5zł

 7. Deser  8. W drodze do pracy  9. Sesja ślubna  10. W drodze z ChouChou  11. Przed pracą  12. Ja

  13. Metaliczne tatuaże w Empiku  14. Po pobraniu krwi  15. Bruno <3 16. Na kontroli w szpitalu  17. Brzoskwinie zebrane  18. Świetna maska

Jeśli ktoś mnie jeszcze nie obserwuje na instagramie to zapraszam TUTAJ

22 komentarze:

  1. Miło się ogląda takie ładne zdjęcia :)
    Bruno <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje na snapie i na insta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny mix już wbijam na Twojego ig :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny miks, a szczególnie rozczulił mnie kotek - niesamowicie kochany ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix kochana <3 ale kocur śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kota masz cudnego! bym go zagłaskała;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lubię odbierać paczki z inpostu :) Masz przepięknego kota! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że zrobiłyśmy taki sam wpis :* hehe
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :) będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger