Chcesz się odstresować?

O dziwo wyczekuję jesieni. Nie wiem jak to możliwe bo zawsze jej nienawidziłam a mało tego bo nieraz popadałam w tym okresie w depresję a teraz naprawdę wyczekuję jesieni. Chyba te upały dały mi w kość bo zamiast cieszyć się latem i z niego korzystać to kiedy mam wolne to zamykam się w domu bo niestety nie mogę przebywać na słońcu. Ale wielkimi krokami zbliża się jesień a z nią chłodne wieczory. No i jak tu wtedy umilić sobie czas? Ja zaopatrzyłam się w kolorowankę :) Jest to świetna sprawa ponieważ można fajnie umilić sobie ten okres a przy tym się odstresować:) Oj i to drugie ostatnio jest mi bardzo wskazane:P Kolorowankę kupiłam ostatnio w momencie kiedy przechodziłam spory stres związany z moją chorobą i wynikami, tak więc przyznam że wzięłam ją aby się choć trochę odstresować



Teraz  jestem gotowa na przyjście jesieni :)
Ostatnio mam bardzo mało czasu wolnego dla siebie ale kiedy tylko mam chwilę i kiedy mam złe dni to pomału już koloruję obrazki i powiem wam że jest to świetna sprawa.
Posiadacie taką kolorowankę? 

14 komentarzy:

  1. Właśnie rozglądam się i ja za jakimś fajnym egzemplarzem :-) Zdrówka Kochana ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudeńko <3


    ___________________________
    fashion, makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia! :-) ,a pomysł na odstresowanie wprost genialny! haha , buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam sporo nerwów ostatnio z powodu zdrowia, więc koniecznie muszę coś takiego kupić, bo stres daje w kość :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię zdjęcie i rozejrzę się za nią w najbliższym czasie :) Przyda mi się w przerwach od nauki, przyjemny sposób na zrelaksowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. hahha ja bym chyba oszalała i rzucała tym po pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym pokolorowała. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger