Clarena- Redless U Cream

Jakiś czas temu miałam okazję uczestniczyć wraz z innymi blogerkami na spotkaniu w siedzibie Clareny. Wspominałam o tym już TUTAJ. Podczas tego spotkania firma zatroszczyła się o nasze cery i sprezentowała nam skromne upominki. Każda z nas dostała kosmetyki do cery jaką posiada więc to bardzo miłe ze strony Clareny.
Z racji że moja cera bywa problematyczna i zawsze coś mi wyskoczy a dodatkowo zmagam się z naczynkami to dostałam krem  Redless U Line.

Od producenta:

Krem na trądzik różowaty z amborą i witaminą U
Intensywna kuracja anty-redness! Krem o bogatej formule rekomendowany dla wrażliwej, naczynkowej, skłonnej do podrażnień cery. Witamina U i Tiliroside stymulują procesy  naprawcze i regenerację skóry. Xeradin™ zapewnia natychmiastowy i długotrwały efekt nawilżenia. Kwasy omega 3,6,7,9 i masło Shea wzmacniają barierę hydrolipidową, delikatnie natłuszczają i tworzą film ochronny. Istotnym składnikiem jest ekstrakt z ambory, który stanowi doskonały ratunek dla skóry naczyniowej, reguluje angiogenezę przyczyniając się do minimalizowania teleangiektazji.




Moja ocena:
Krem zapakowany był w pudełeczku gdzie znajdowała się ulotka z informacjami. Sam krem znajduje się w szklanym słoiczku w którym bardzo ładnie się prezentuje. Konsystencja kremu jest odpowiednia ponieważ nie jest za rzadki ani za gęsty. Wchłania się w miarę szybko i ładnie pachnie za co duży plus.
Nie ukrywam faktu że moja cera uległa poprawie. Z racji że brałam silne leki często wyskakiwały mi krostki szczególnie w okolicach szyi bądź przy brodzie. Po około dwóch tygodniach widziałam poprawę. Krostek było mniej i do tej pory już jest dużo lepiej. Nie wiem czy do zbieg okoliczności czy zasługa tego kremu aczkolwiek uważam że to drugie ale nie pojawiły mi się nowe naczynka więc jestem mega zadowolona z tego powodu:) Krem można stosować również pod makijaż i dzięki niemu podkład równomiernie się rozprowadza.

Naprawdę jestem mile zaskoczona co do działania tego kremu i już myślę aby zamówić sobie całą serię kosmetyków do twarzy z tej linii:)
Przy okazji zapraszam do bliższego zapoznania się z kosmetykami Clareny na ich stronie internetowej TUTAJ.
Myślę że każdy znajdzie odpowiednie do swojej cery kosmetyki.
 

 

6 komentarzy:

  1. Clarena ma fajne kosmetyki, chętnie polecę go córce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki tej marki są bardzo kuszące i zbierają same świetne opinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama używa kosmetyków tej marki, ja jeszcze nie miałam przyjemności ich testować :-) może czas najwyższy za czymś się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam nic z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam krem z tej firmy i sprawdził się u mnie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować ten krem<3
    Zapraszam Cię również do mnie. Dodałam nową notkę i będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak ;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger