Przenieśmy się do Japonii

Ostatnio kupiła z Biedronce żel do kąpieli z BeBeauty. Zachwycił mnie jego zapach i od razu wiedziałam że muszę go wypróbować.
Zawarte są w nim hydrokapsułki z witaminą E oraz ekstrakt z alg morskich który ma za zadanie odżywiać ciało.
Zawsze kiedy kupuję żele do kąpieli to najbardziej zwracam uwagę na zapach i tak jak pisałam wcześniej jego zapach jest śliczny. Nie umiem opisać nuty zapachowej ponieważ zawsze mam z tym problem ale powiem że pachnie jakoś owocowo coś bardziej pod cytrusy:) Po użyciu przez kilka godzin zapach pozostaje na skórze co rzadko się spotyka przy innych żelach i za to duży plus. Dodatkowo plus za nawilżenie. Mam często przesuszoną skórę a od kiedy używam tego żelu problem się zmniejszył.
Jeśli chcesz się przenieść na chwilę do Japonii i to tylko za jakieś 6zł to się nie zastanawiaj :)






9 komentarzy:

  1. Nie kojarzę produktu! :-) ,ale wygląda dość interesująco, buziaki!!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam go ostatnio, musi być super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę produkt na oczy


    ________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie! Muszę go poszukać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, jednak za taką cenę to chyba warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio się nawet nad tą serią zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger