Serniczek z patelni

Jakiś czas temu znalazłam gdzieś w sieci przepis na placuszki. Ostatnio je zrobiłam i powiem wam że są pyszne a do tego robi się je niesamowicie szybko.

Składniki:
200gr. białego sera
1 jajko
3 łyżki mąki 
3 łyżki cukru (zależy jak kto lubi słodkie)

Przygotowanie:
Jajko utrzeć z cukrem dodać twaróg wcześniej rozgnieciony widelcem i dodać mąkę. Rozgrzać patelnie na oleju i w przepisie jest aby ręce oprószyć mąką i formować kulki ale mi się za bardzo kleją:/ Ja łyżką nakładam na patelnie takie placuszki.Podsmażyć z obu stron aż do zarumienienia i gotowe. Można podawać z jakimś dżemem bądź owocami ale same też są świetne.



Znacie jakieś takie fajne przepisy na szybko?
Jeśli tak to poproszę. Jak macie na blogu to dawajcie linki :)


8 komentarzy:

  1. Świetny post ! Bardzo przydatny ! na pewno wypróbuję ten przepis ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! Bardzo przydatny ! na pewno wypróbuję ten przepis ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zrobiłam się głodna! *o*
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a od dziś miałam rozpocząć diete... ahhh

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprobuje zrobic, moze akurat mi zasmakuja!😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger