Eveline- modelujący róż do policzków

Czy uważacie że róż do policzków jest konieczny w makijażu? Osobiście kiedyś nie przykuwałam do niego uwagi ale kiedy odbywałam szkolenie z wizażu zdałam sobie sprawę jak pięknie ożywia on nam cały makijaż.
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją różu od Eveline.


Róż satin blush- zamknięty jest w okrągłe proste ale i zarazem eleganckie opakowanie.
Odcień jaki posiadam to 03 peachy pink.

Świetnie modeluje policzki a dzięki temu odcieniu makijaż staje się wyrazistszy i bardziej ożywiony. Posiada lekkie drobinki które ładnie rozświetlają policzki.
Co jest dla mnie bardzo ważne to że nie obsypuje się przy nakładaniu. Jest również bardzo trwały dzięki czemu wychodząc do pracy na dwanaście godzin to kiedy wracam nadal jest widoczny.
Odcień można sobie dostosować do okazji. Kiedy chcemy go użyć do makijażu codziennego wystarczy jedno muśnięcie pędzlem a kiedy wykonujemy makijaż bankietowy to należy czynność powtórzyć i efekt jest mocniejszy. Naprawdę świetnie można sobie nim operować w kwestii odcieniu i za to duży plus.
Cena 17,59zł moim zdaniem jest bardzo przystępna.

Osobiście jestem zadowolona z tego różu i jak już nie jeden kosmetyk z Eveline na pewno będzie stałym bywalcem w mojej kosmetyczce :)

6 komentarzy:

  1. Też mam też róż. Kupiłam go zupełnie nieświadoma tego jaki jest i to był strzał w dziesiątkę. "-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż zawsze był dla mnie ważny, ale to chyba przez to, że moja Mama codziennie go używała, a ja byłam wpatrzona w każdy jej ruch kiedy się malowała od małego :) Ja bardzo lubię róże z Inglota, są bardzo trwałe, ale ten też zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny odcień aleja rzadko używam róży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny ten odcień brzoskwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor :D ale jakoś tak na wiosnę mi się bardziej widzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger