Niedzielny spacer

Zawsze nie znosiłam jesieni aż o dziwo w tym roku cieszę się że skończyło się lato. Zapewne przez to że to były straszne upały i nie wiem jak was ale mnie wykończyły.
Kto mnie obserwuje na snapie ten wie że dzisiaj wybraliśmy się z mężem na spacer do lasku bukowego.  Trochę było zimno ale ważne że nie pada deszcz. Liczyłam że wrócę chociaż z kilkoma zdjęciami tej pięknej wiosny i tak też się stało. Uwielbiam kolory jesieni i uwielbiam oglądać jesienne zdjęcia.
Dzisiaj mam dla was małą porcyjkę tych zdjęć :)















Też lubicie jesień? A może tak jak ja dopiero się do niej przekonujecie :)

7 komentarzy:

  1. Ja jesień uwielbiam, przepiękny krajobraz to jest to ;)
    Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ;* http://worldbymyy.blogspot.com/2015/10/greensweater.html

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjecia :)
    szkoda że teraz nie jest taka kolorowa :( czekam na to jesienne słońce *.*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jest kolorowa,te zdjęcia robiłam w dniu wystawienia posta:)

      Usuń
  3. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zazwyczaj nie przepadam za jesienią. Nie cierpię deszczu i zimna, ale za to kocham te piękne żywe barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Bardzo lubię jesień ale tą słoneczną, polską :) a najbardziej lubię jesienią odwiedzać Bieszczady :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger