BOHOBOCO w Biedronce ?

Od zawsze wiedziałam że Biedronka zaskakuje i tym razem się postarali :) Od 30 listopada będzie można kupić pościel zaprojektowaną przez markę BOHOBOCO czyli Michała Gilberta-Lacha i Kamila Owczarka.

Sami projektanci o tej akcji wypowiedzieli się tak:

,, Praca nad projektem była dla nas ciekawym wyzwaniem. Projektując pościel, musieliśmy pamiętać o dwóch aspektach – estetycznym i praktycznym. To pościel najczęściej nadaje charakter całej sypialni i wpływa na jej styl. To z kolei bezpośrednio przekłada się na jakość snu – mówi Kamil Owczarek.
 
– To dla nas zupełnie nowe doświadczenie. Po raz pierwszy podjęliśmy się takiego przedsięwzięcia i ważne było, żeby zaproponować rozwiązania bliskie naszej marce, stawiając jednocześnie na różnorodność. Dzięki mnogości kolorów – szarości, czarno-białej geometrii, fuksji z kobaltem oraz pasteli każdy odnajdzie połączenie barw oraz wzorów właściwych dla siebie – dodaje Michał Gilbert Lach."

Pościel występuje w dwóch rozmiarach 160x200 oraz 220x200. Cena pierwszej to 89zł a drugiej czyli większej 99zł. Wykonane są ze 100% satynowej bawełny a co za tym idzie są miłe w dotyku.


Ja osobiście nie wiem czy zakupię ponieważ ostatnio zaopatrzyłam się w pościele aczkolwiek jeżeli poszewki na poduszki będą standardowego rozmiaru czyli 70x80 to chyba się skuszę ale jeżeli mniejsze co najczęściej się zdarza w zestawach to odpuszczam. Ze zdjęć wydaje mi się że na mniejsze ale mogę się mylić :)

Zdjęcia w całości znalazłam tylko dwa ale właśnie ta czarno biała mnie najbardziej ciekawi .



Skusicie się na którąś pościel?

7 komentarzy:

  1. Prezentują się świetnie, szkoda, że mam kołdrę z Ikei w wymiarze 200x200, bo bardzo ładne wzory w bardzo dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Ikea ma inne rozmiary niż Polskie i najczęściej kupując tam pościel to poszewki też dostaniemy u nich a już Polskie poszewki trzeba przerabiać :)

      Usuń
  2. o super! dobrze weszłam , bo bym pewnie akcję przegapiła :P

    __________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarno-biała mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czarno biała jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarno biała jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarno-biała super... też zastanawiam się nad kupnem, tylko jak ją prać, z białymi czy czarnymi?, żeby nie straciła swojego wyglądu...?



    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger