Bronzer od Miss Sporty

Za oknem pomału widać zimę i śnieg lekko prószy a ja siedzę na L4 bo rozłożyło mnie na dobre:( Podczas ostatnich promocji w Rossmanie skusiłam się na kilka kosmetyków. Dzisiaj w skrócie przybliżę wam jeden z nich a mianowicie bronzer do twarzy od Miss Sporty


Wybrałam odcień 010 Hawaiian Flower. Odcień idealnie pasuje do mojej jasnej karnacji. Jeżeli chcę uzyskać mocniejszy efekt to po prostu nakładam go ciut więcej. Bardzo fajnie modeluje twarz, nie obsypuje się i nie tworzy efektu maski. Ja jestem bardzo zadowolona tym bardziej że kosztuje niewiele bo około 18zł a do tego przy tej promocji jeszcze -49% :)

 Czy używacie bronzerów? Może tylko na większe wyjścia tak jak ja ?

9 komentarzy:

  1. Używam codziennie, ale nie z miss sporty :)

    Ps. Wracaj do Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda. Czasami warto sięgnąć po tańsze kosmetyki, bo tam też są perełki. Z Miss Sporty lubię kredki do oczu. A bronzera używam na co dzień. W niewielkich ilościach, ale zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki od Miss Sporty jeszcze nie miałam więc wypróbuję :)

      Usuń
  3. A jak z trwałością tego brązera?
    Bardzo dawno nie miałam niczego z Miss Sporty, a mam sentyment do tej marki! Gdy tylko będę w Rossmannie, przyjrzę się bliżej temu brązerowi :-) Bo bardzo zachęcająco wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że jest trwały :) Używam go raczej na jakieś imprezy więc spokojnie całą noc się trzyma :)

      Usuń
  4. Używam na co dzień :) i też mam z MS tylko inny model :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam, mam Diorstar ale Twój też jest fajny. :) Dużo zdrówka życzę <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger