Moja wish lista

Ostatnio urządzamy salon więc jestem w trakcie poszukiwań dodatków do niego :)
Stworzyłam małą wish listę tego co w tej chwili najbardziej poszukuję :)

1. Poduchy- uwielbiam. Szukam z jakimiś ciekawymi motywami :) Jedną z tych co przedstawiłam właśnie przed chwilą zamówiłam :)

2. Dodatki typu świeczniki, wazony i jakieś fajne gadżety a ta skarbonka to już w ogóle za mną chodzi odkąd widziałam u was na blogach. Wszystko w kolorach bieli i srebra.

3. Uwielbiam w takie zimne wieczory palić świeczki. Poszukuję wszelakich ładnie pachnących świeczek

4. Pilnie poszukuję dywanu  i myślę że najbardziej będzie pasował w graficzne wzory. Fajny by był też jakiś biały ale zapewne po kilku dniach by wyglądał tragicznie a tym bardziej przy moim kocie.

5. Te krzesła to moje marzenie. Mam jeden problem bo pasowały by mi i do kuchni i do salonu więc jeszcze tą kwestię gdzie będą to muszę przemyśleć

6. Taak to jest moje marzenie i zaraz po wypłacie go zamawiam:) Marzy mi się mieć w salonie zawieszony ten hamak i obłożony poduchami, ojj już go widzę :)

7. Łapacz snów bardzo mi się podoba i jakoś tak bym nim nie pogardziła :P

8. Piękny jest ten jeleń na ściane. Cena jego powala ale liczę uda mi się kiedyś znaleźć w przystępnej cenie.



14 komentarzy:

  1. Chce takie krzesło !

    ________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna lista! :) Poduszkami i świeczką też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten hamak to super pomysł :D. Sama chętnie na takim bym się relaksowała ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Hamak sama bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne rzeczy :) Poduszki również uwielbiam, a nowy łapacz snów by mi się też przydał, bo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne te twoje chciejstwa :) Życzę spełnienia tych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie biały dywan odradzam, my mamy mały "dywanik" koło łóżka i tak szybko się brudzi, że nie nadążam z czyszczeniem... chyba najlepiej wybrać szary, nie widać aż tak brudu :D
    Poduszki, świeczki też uwielbiam ! :))
    U nas będziemy rozwalać salon po ślubie, póki co właśnie skończyliśmy urządzać sypialnię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mam biały i się brudzi ale faktycznie nad szarym pomyślę bo też by mi pasował:)
      No to widzę że też was czeka urządzanie,ach ja to uwielbiam :)

      Usuń
  8. Właściwie wszystkie dodatki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właściwie wszystkie dodatki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten hamak to i dla mnie zamów! :D chociaż nie wiem gdzie i jak to zamontować :P a te krzesła też mi się podobają, może w przyszłym roku będę wymieniać i stół i krzesła więc może i te wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem jak się go montuje ale ja już mam kącik żeby go tam zawiesić :)

      Usuń
  11. O matyś gdybym tylko miała w domu miejsce na taki hamak :P Mnie od lat marzy się wielkie, mięciuchy fotel do czytania - ale miejsca brak :) Dlatego zawsze na nim siadam, jak jestem na zakupach w Ikei :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger