Tonik- podstawa pielęgnacji

Nie wyobrażam sobie pielęgnacji twarzy bez użycia toniku. Każda z nas ma inny rodzaj cery a więc należy dobrać odpowiedni tonik. Ja osobiście mam cerę mieszaną i miewam suchą skórę w okolicach nosa a w połowie dnia zaczynam się świecić co jest dla mnie problematyczne.

Normalizujący tonik matujący 3w1 od Eveline  


Tonik ten jest przeznaczony to cery mieszanej i tłustej więc dla mnie odpowiedni. Opakowanie jest bardzo wygodne na ,,klik" i uważam że prezentuje się dobrze. Po otwarciu tylko delikatnie czuć jego zapach i mi to odpowiada.
Jeśli chodzi o działanie to jest bardzo delikatny. Duży plus za to że po użyciu nie ma uczucia ciągnięcia skóry ani nie wysusza jej a skóra w okolicach nosa już się tak nie przesusza. Niestety demakijaż ciężko jest nim nie wykonać gdyż jest zbyt delikatny ale ja od niego tego nie wymagam. Dla mnie tonik musi dobrze oczyszczać cerę i o nią dbać i po tym kątem się sprawdza.



6 komentarzy:

  1. zgodzę się z Tobą ! choć sporo dziewczyn o tym nie wie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wymieniłam tonik na wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie na noc używam toniku złuszczającego a na dzień intensywnie nawilżającego i taka pielegnacjia tonikowa bardzo mi służy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo lubię toniki :) miałam z Eveline Pure Control i był średniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię toniki, z eveline jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger