Zakupy

Ostatnio wybrałam się na zakupy z myślą że wreszcie kupię zimową kurtkę i jak to u mnie bywa wróciłam z zupełnie innymi rzeczami:P
Odkąd sama pracuje w centrum handlowym to jakoś nie lubię w wolny dzień jeździć na zakupy. Chętnie zamówiłabym przez internet ale ja nigdy nie umiem dobrać rozmiaru:/ Tak więc jak już wybrałam się na zakupy to pokażę wam co kupiłam


Zacznę może od tego z czego jestem najbardziej zadowolona a mianowicie kubek. Natrafiłam na niego w Home&You za 25zł. Było tam też mnóstwo innych cudownych rzeczy ale obeszłam się smakiem bo wróciłabym z pustym portfelem:) Muszę wam powiedzieć że herbata z tego kubka smakuje mi jeszcze bardziej hehe. Jest wielki więc mieści się w nim 500ml :)


Kolejną rzeczą jaka wpadła mi w oko to piżama z Sinsay. Uwielbiam takie słodkie piżamy a najbardziej zauroczyła mnie ta kokardka:) Cena 39zł więc taniutka :)


Kolejna rzecz również z Sinsay to biała koszula która przyda mi się do pracy. Nigdy nie lubiłam koszul ani eleganckich ciuchów ale siła wyższa:P Zaczynam się do nich przekonywać

No i mój długo wyszukiwany szal. Szukałam dużego szala co będzie mnie grzał w zimę i znalazłam go w Stradivariusie za 59zł. Jest wielki i naprawdę ciepły. Wolałabym go w bardziej żywych kolorach ale niestety nie było.Ważne że grzeje:)

Na koniec zostawiłam do pokazania wam zegarek który również pochodzi od Sinsay. Zwykły z czarnym paskiem w cenie 25zł.Mi się podoba:)

A teraz leże bo jeszcze jestem trochę chora i popijam herbatę z nowego kubka. Powiem szczerze że z niego smakuje jeszcze lepiej :)


22 komentarze:

  1. lubię wielkie kubki, więc na pewno bym się na niego skusiła :) wygląda uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarek mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubeek i ten szal jest świetny!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również pierwsze co - wpadł mi w oczy kubek <3 Przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczny kubek :) Uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek zrobił na mnie wrażenie :)
    Ps dziekuje za meila 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest ten kubek, oglądałam go ostatnio :)
    super zakupki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. To samo powiedziałam jak go zobaczyłam i siup do koszyka hehe:)

      Usuń
  9. Ja mam zakaz kupowania kubków :P Dziś wybieram się na zakupy, ale bardziej prezentowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w kubku i zegarku:) Piękne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek rzeczywiście robi wrażenie! Mieć całą zastawę tego typu... kurczę marzenie! Koszula fajnie się prezentuje. Szkoda, że nie widać jej w całości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wreszcie uda mi się zrobić jakąś stylizacje to pokażę całą koszule :)

      Usuń
  12. Ojjj kochana, doskonale Cię rozumiem, bo sama pracuję w galerii i gdyh tylko mam wolne, unikam jej szerokiem łukiem :P hehe dosyć mam na codzień :P
    kubek rzeczywiście czadowy ! muszę wybrać się do home&you, ostatnio dostalam bon podarunkowy do tego sklepu, więc tym bardziej będzie okazja coś tam poszperać :)
    i piżamka przeurocza <3

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to fajny prezent w formie bonu bo nawet tam coś znajdziesz:)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  13. ja zakupy najchętniej robię w orsay ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger