Chwila spokoju :)


Do poniedziałku mam wolne więc jestem mega szczęśliwa bo wreszcie trochę odpocznę:) Powiem wam że nawet na Sylwestra nigdzie mi się nie chce iść i nie narzekam że spędzę go w domu przed telewizorem. Potrzebuję wypocząć i przemyśleć sobie kilka spraw.

kot, koty, rudy kot, pers, perski kot, cat, blogerka, święta, koszyk, Ikea, choinka, boże narodzenie, chillout
orzeszki, przekąska, Vaio, laptop, chillout, case, obudowa, etui, sony xperia M4 aqua
zo-han, zohan, poduszka, hello, jasiek, vaio, okulary, fiellmann
 ozdoby na choince - LIDL i ROSSMAN   kalendarz - BIEDRONKA   etui na tel. - ALLEGRO   poduszka - ZO-HAN

A wy jak spędzacie Sylwestra? Na spokojnie czy jednak dacie się ponieść szaleństwu ? :)


16 komentarzy:

  1. Jesteś kolejną osobą, która zostaje w domu w Sylwestra. Chyba za dużo tego pędu w życiu i każdy potrzebuje odpoczynku. My też zostajemy w domu, przyjdą moje dwie siostry i tak na luzie spędzimy ten wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też to zauważyłam że większość przynajmniej z moich znajomych zostaje w tym roku w domu. O to też miło spędzicie Sylwestra :)

      Usuń
    2. Ja przez ostatnie lata albo byłam właśnie w domu z dziećmi w Sylwestra albo na domówce, także w tym dla odmiany w końcu wychodzę na większą imprezę.

      Szczęśliwego Nowego Roku! :)

      serdecznie pozdrawiam

      Usuń
    3. No i bardzo dobrze, baw się na całego bo należy Ci się :)
      Szczęśliwego :)

      Usuń
  2. Ja wybieram się z chłopakiem na koncert a potem do domu,herbatka i lulu.Sylwester już nie cieszy jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem każdy potrzebuje chwili spokoju :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem skąd presja na imprezowe szaleństwa, bale itd, ja najbardziej lubię spędzać sylwestra w gronie przyjaciół lub rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zachorowałam własnie, i nawet "imprezowanie" w domu odpada ;< tak wgl sliczne sa te zdjecia ! Duzo w niej bieli a to jest to co uwielbiam! Szczesliwego nowego roku zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mi przykro:( W takim razie dużo zdrowia :)
      Bardzo mi miło że podobają Ci się zdjęcia :)
      Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  6. Sylwester w domu też może być całkiem miły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia! Ja też spędzam sylwestra w domu, we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. relaks zawsz jest dobry, zwłaszcza taki przed powrotem do rzeczywistości "po świątecznej" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie detale w mieszkaniu ; ) świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz świetnego kota<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger