Pierwsza rocznica ślubu 27.12.2014

Dziś jest 27 grudnia a więc mija nam pierwsza rocznica ślubu:) Jejku jak ten czas szybko leci, nawet nie wiem kiedy to minęło. Patrząc latami wstecz nawet bym się nie spodziewała że życie tak mi się ułoży. Z Jarkiem znamy się od jakiś 15stu lat i byliśmy kumplami aż tu nagle tak się wszystko potoczyło. Od niecałych trzech lat jesteśmy razem a od roku jesteśmy małżeństwem. Ach to życie potrafi nas zaskakiwać :)

Teraz leżymy, oglądamy zdjęcia i wspominamy ten dzień. Był to jeden z najpiękniejszych dni w moim życiu.
Zostawiam was ze sporą ilością zdjęć ale ciężko było mi wybrać które wam pokazać :)

ślub, wspomnienia, album, święta                                                                           Kilka z przygotowań

Ikea, lustro, blogerka, panna młoda, ślub, makijaż
ślub, bransoletka, suknia ślubna, weeding
welon, panna młoda, ślub, weeding, świadkowa, zima, grudzień, makijaż,
weeding, ślub, ona jest moja, naklejka, buty,
muszka, Lancerto, pan młody, mąż
lancerto, spinki, ślub

                                                         Przed błogosławieństwem Jarek do mnie przyjechał

państwo młodzi, ślub, weeding, grudzień, zima, ślub zimą, bukiet, szyszki, bukiet z szyszek, spinka, suknia ślubna, garnitur, Lancerto, mąż, żona

                                                                     W drodze do kościoła

ślub, państwo młodzi
kościół, ślub, goście, choinki, zima
                  
                                                                    Ja Justyna biorę Ciebie Jarku za męża ... :)

przysięga małżeńska, mąż, żona, suknie ślubna, ksiądz

                                                                    Mój bukiet

bukiet z szyszek, ślub, bukiet, szyszki, dekoracja z szyszek

                                                            Przed salą weselną  :)


 Dekoracje sali miałam taką jak chciałam. Prosiłam aby było w odcieniach błękitu z dodatkami kryształków i cyrkonii

dekoracja sali weselnej, inspiracja

                           Pierwszy taniec do piosenki ,,It is you " Dana Glover którą wam tutaj podsyłam
                                

pierwszy taniec, ślub, państwo młodzi, taniec

                                                                 I po tańcu trochę stres zszedł :)


                                                                         Był też gangnam style :P


Rodzicom na podziękowanie daliśmy obrazy :) Malowała je nam Samanta na której bloga serdecznie zapraszam TUTAJ Dziewczyna ma niesamowity talent i przyznam że obrazy zrobiły wrażenie. Rodzice bardzo się wzruszyli i o to chodziło :)

obrazy, rodzice, podziękowanie dla rodziców

Orkiestrę mieliśmy najlepszą jaką tylko mogliśmy sobie wymarzyć :) Już kiedyś ich słyszałam na festynie który był organizowany u nas na wsi i jak tylko planowaliśmy ślub to powiedziałam że musi być tylko i wyłącznie orkiestra Roker. Pani Edyta wokalistka zespołu ma niesamowity głos. Również zaskoczyli mnie swoim świetnym repertuarem. Na rozmowach pytali jaką muzykę byśmy chcieli i od razu powiedziałam że jak najmniej disco polo. Po prostu ja tego nie znoszę i przyznam że super się przygotowali a do tego zapytali czy chcielibyśmy aby zagrali jakieś konkretne piosenki i że mogą się specjalnie nauczyć. Tak więc poprosiłam o ,,Sex on Fire"- Kings of Leon którą strasznie uwielbiam i nas nie zawiedli :)
Do tego z tego miejsca chciałabym bardzo podziękować że Pani Edyta zgodziła się zaśpiewać w kościele ,,Hallelujah". Wykonała to profesjonalnie aż miałam ciarki jak i większość naszych gości.
Jak by ktoś z was szukał zespołu na wesele bądź jakąkolwiek imprezę to polecam i zapraszam na ich stronę TUTAJ

orkiestra, zespół weselny

 Zabawy i konkursy wymyślali świetne a śmiechu było kupę :)

zabawy weselne, konkursy weselne, tańce

Był to jeden z najpiękniejszych dni w naszym życiu. Gdybym miała cofnąć czas to nic bym w tym dniu nie zmieniła wszystko organizowała bym tak samo:)

Na koniec zostawiłam jeszcze zdjęcia z pleneru :)
fotografia, kulki dymne, plener, sesja plenerowa, Wrocław, park, państwo młodzi
 Zdjęcia wykonywał fot. Sebastian

 Od tego dnia jak słyszę ,,Hallelujah" to aż tak ciepło mi się robi na sercu i wspomnienia wracają :)



11 komentarzy:

  1. gratuluję! dużo miłości życzę :)

    __________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wspaniałe zdjęcia! :) Miałaś pięknie upięte włosy - i ta ozdoba w nich :) Czegoś takiego szukam na swój ślub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) Co do włosów to w ogóle wtopiłam bo miałam te loki sobie trochę rozburzyć:) Byłam u fryzjerki z samego rana i powiedziałam jej że mam niepodatne na układanie i żeby mi ściągnęła wałki a ja sobie w domu je rozburzę i niestety w tym całym zamieszaniu o tym zapomniałam hehe:) Do tego fryzura trzymała mi się niesamowicie :)Ta ozdoba to była taka duża ozdobna spinka do włosów ale ja ją przedzieliłam na trzy części i fryzjerki mi ją powpinała :)

      Usuń
  3. Ale piękne zdjęcia,nie mogę się kochana napatrzeć:))
    Ależ to się faktycznie Wam potoczyło:)),ale taka miłość z przyjaźni jest najlepsza:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :). No i ślub w okresie świątecznym musi mieć cudowny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jak ja marzę o równie cudownym tym dniu <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Zycie rzeczywiscie potrafi zaskoczyc :) a sadze,ze wasza dlugoletnia przyjazn bedzie swietnym fundamentem dla milosci :).. Piekne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, aż mnie też na wspomnienia wzięło:) Też brałam ślub w 2014 roku, ale we wrześniu. To jest naprawdę niesamowity dzień:)
    Gratuluję i życzę szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś żoną... Wow! Wyglądałaś w tym dniu po prostu pięknie. Serdecznie Wam gratuluję i cieszę się Waszym szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger