Grudniowe wieczory

Pamiętam jak byłam mała i organizowało się kuligi a po nich było ognisko. Do domu wracałam przemoknięta,zasmarkana i zmarznięta z czerwonym nosem ale mi teraz tego brakuje :)
Jakoś słabo czuje klimat tych świąt ponieważ pogoda jest powiedziałabym wiosenna. Za oknem świeci słońce a na termometrze 12st. na plusie. Nigdy tak nie wyczekiwałam śniegu jak teraz ale niestety nie będziemy mieli białych świąt.
Macie już ubrane choinki? Jak ktoś obserwuje mnie na instagramie albo snapie to wie że ja swoją już ubrałam:) Chociaż ta choinka i dodatki w domu nastrajają mnie świątecznie :) 
Uwielbiam grudniowe zimowe wieczory spędzać z dobrą książką i oczywiście zagryzać coś słodkiego no i mandarynki:)


A wy, jak spędzacie te wieczory?
Choinki już ubrane w waszych domach ?

8 komentarzy:

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger