Rozświetlacz od Lovely


Był już bronzer od Miss Sporty a teraz czas na kolejny kosmetyk z promocji z Rossmana a więc rozświetlacz od Lovely .

Kupiłam go po przeczytaniu recenzji u Darii z bloga Kosmetyczna Hedonistka.
Do wyboru jest odcień gold lub silver lecz ja wybrałam ten pierwszy ponieważ do mojej karnacji bardziej pasują odcienie ciepłe :) Nie żałuję zakupu ponieważ rozświetlacz jest genialny i bardzo fajnie prezentuje się po nałożeniu na wybrane partie twarzy które chcemy uwypuklić. Można również zastosować jako cień do powiek i też super się prezentuje i rozświela powiekę.
Po nałożeniu jest świetny efekt tafli a po dodaniu kolejnej warstwy efekt jest mocniejszy i wyrazistszy.
Cena to tylko 8.99zł ja kupiłam z jeszcze -49% rabatem więc dosłownie za grosze:) Już wiem że zostanie ze mną na dłużej bo jestem z niego mega zadowolona i mogę go śmiało polecić.


        Miałyście kiedyś może ten rozświetlacz, a może też jest waszym ulubieńcem?

16 komentarzy:

  1. ja jakoś nie przepadam za roświetlaczem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie używam rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie używam rozświetlaczy, ale czytałam dużo pozytywnych opinii o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie używam rozświetlaczy, ale czytałam dużo pozytywnych opinii o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój faworyt wśród rozświetlaczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go.

    Lubię rozświetlacze mineralne, choć ostatnio kupiłam inny popularny na blogach (MySecret).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie miałam, ale jest ładny. Ja uwielbiam płynne rozświetlacze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam wersję Silver ale przez przypadek, bo chciałam Gold ale wzięłam na promocji, bez myślenia bo kolejka za mną była spora :D Ale mimo wszystko tą wersję też muszę zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam o nim sporo dobrego i z pewnością go upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju rozświetlacze. Tego jeszcze nie miałam okazji przetestować. Po Twojej recenzji widzę jednak, że muszę to szybko zmienić. Dla mnie ważne jest abym mogła samodzielnie decydować o intensywności efektu po nałożeniu produktu i widzę, ze ten rozświetlacz mi to da :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam rozświetlacz z Revlonu, kupiłam go chyba z 4 lata temu i ubyło go dosłownie troszeczkę. Fakt, że nie używam go codziennie. A o produkcie z Lovely też słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam wersję Silver i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger