Sobotni dzień

Hej kochani:) Jak wam mija weekend? U nas pogoda jest piękna nawet bym powiedziała że wiosenna i nigdy jeszcze w grudniu nie widziałam żeby było tak ciepło. Nawet mój kot korzystał z promieni słońca :)
 
Dzisiaj byłam u rodziców pomóc w porządkach a potem z mężem pojechaliśmy na jarmark na rynek we Wrocławiu.Liczyłam że dodam post ze zdjęciami ale niestety było strasznie dużo ludzi i szybko przelecieliśmy i wróciliśmy do domu. Specjalnie pojadę być może w poniedziałek żeby zrobić trochę fotek aby móc wam pokazać jak tam pięknie :)  
 
 Jutro niestety pracuje i aż się boję co to będzie za dzień bo ludzie szaleją przed świętami i na ostatnią chwilę lecą kupować prezenty. Sama muszę przyznać że jeszcze prezentów nie mam zakupionych ech :(
A wy, już jesteście gotowi na święta? Prezenty kupiliście?

 

8 komentarzy:

  1. i za to lubię święta - lampki lampeczki <3

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś byliśmy na zakupach, dzikie tłumy i totalne szaleństwo. Jutro ostatni jeden prezent jeszcze musimy zakupić. I ubieramy choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak szaleństwo straszne :) Powodzenia jutro na zakupach:)

      Usuń
  3. ooo jaaa ale masz słodkiego kociaka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie jarmarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek <3
    Mnie weekend zajmuje nauka, więc i przygotowania też odkładam na potem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kotek ! pomimo kilku zdjęć widać , że jest tam pięknie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger