Święta święta i po

Święta Bożego  Narodzenia są pięknym okresem. Osobiście w tych dniach staram się wyciszyć i myśleć tylko o pozytywach a wszystkie smutki odkładam na bok. Fajnie że te święta trwają trzy dni ponieważ można sobie wypocząć i spotkać się z rodziną na co w tych czasach często nie ma się czasu. My z mężem Wigilię spędziliśmy trochę u moich rodziców i potem trochę u jego a pierwszy dzień świąt pojechaliśmy do mojej rodzinki. Zrobiliśmy im niespodziankę ponieważ wcale się nas nie spodziewali a przyznam że ostatnio byliśmy u nich ponad rok temu kiedy zawoziliśmy im zaproszenia na nasz ślub. Tak więc dzień spędziliśmy bardzo miło i aż żal było wracać.
Dzisiaj już wypoczywamy ponieważ ja jutro niestety idę do pracy. Trochę mi przykro ponieważ jutro jest jeden z ważniejszych dla nas dni w roku ale o tym napiszę jutro. Być może ktoś się już domyśla jaki ale na razie nie będę wam zdradzać i zapraszam na jutrzejszy post. Dodam go dopiero wieczorem gdy wrócę z pracy:)
Teraz lecę szykować ten post i dalej odpoczywam a wam życzę miłego wieczoru. Buziaki :*


 Nawet Bruno odpoczywa po takiej świątecznej wyżerce :)


A wam jak mijają święta ?

7 komentarzy:

  1. Mnie mijają zbyt szybko :( a jutro juz do pracy :p

    ______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion porady & makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Minęły zbyt szybko..

    Kotełek cudowny. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger