Wszędzie te włosy :P

Ostatnio poszłam do apteki i zapytałam Panią co poleca na wypadające włosy. Najczęściej staram się szukać takich informacji w internecie a szczególnie na innych blogach ale pomyślałam że zobacze co poleci mi aptekarka.
Powiem wam że już uwielbiam tą babeczkę ponieważ bez zastanowienia sięgnęła po żel Dermena i powiedziała że jeżeli będę używała systematycznie to zobaczę efekt. Myślałam że jak to ja będę miała z tym problem ponieważ nie mam zbyt dużo czasu a trzeba go chwilę wmasowywać w skórę głowy. Na szczęście okazało się to bardzo łatwe w użyciu a wmasowywanie trwa naprawdę chwilę.
Miałam też obawy z racji tego że mi się strasznie przetłuszczają włosy i bałam się że jak nałożę ten żel to będę miała od razu tłuste ale nic bardziej mylnego, żel natychmiast się wchłania i nie zostawia tłustych włosów. Ja smaruje zaraz po umyciu głowy jeszcze jak mam wilgotne włosy. Początkowo starałam się używać jakieś 3 razy w tygodniu a teraz już tylko raz. Bardzo łatwo się nakłada ponieważ posiada aplikator który to ułatwia. Należy chwilę wmasowywać ponieważ taki masaż pobudza krążenie i ułatwia wchłanianie substancji aktywnej.

Jestem mega zadowolona bo naprawdę widzę poprawę. Do czesania używam TT więc zawsze widzę ile włosów zostaje na szczotce i wcześniej było ich naprawdę sporo. Teraz  zdarza się że wyjdzie mi kilka włosów więc to jest nic:)


Teraz szukam dobrego kosmetyku żeby włosy szybciej rosły:) Możecie coś polecić?

15 komentarzy:

  1. non conoscevo il prodotto

    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy i warty uwagi produkt! :)
    Ja używałam jakiś czas temu ampułek Bioxsine i mogę polecić , bo włosy naprawdę rosły szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, rozejrzę się za nimi :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze chciałabym zdobyć dobry produkt ktory przyspieszy rośnięcie rzes! :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rzęsy polecam Revita Lash mi po nich rzęsy rosły jak szalone:)

      Usuń
    2. Właśnie słyszałam trochę o tym produkcie. Powiedz proszę coś więcej, bo chciałabym to kupić na prezent.

      Usuń
    3. Na prezent to super pomysł bo na pewno obdarowana będzie zadowolona:)Ja bym nie pogardziła hehe:) Mi kilka osób polecało i pomyślałam że też muszę mieć i po jakimś miesiącu używania zaczęłam widzieć różnice:)Po prostu codziennie na wieczór robisz tak jak eyelinerem kreskę na linii rzęs :)

      Usuń
  4. Też mam paskudny problem z wypadaniem włosów, jakoś powoli to opanowuję, a na szybszy porost testuję teraz wcierkę Aloevit, ale niewiele mogę jeszcze powiedzieć. Słynny Jantar mi nie służył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj potem znać jak się sprawdzi ta wcierka:)

      Usuń
  5. Moje włosy również wypadają i to okropnie :( muszę spróbować tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu używałam chyba szamponu z tej firmy, również był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej firmy akurat nie znam, ale w obecnym czasie występuje u mnie także nadmierne wypadnie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej firmy akurat nie znam, ale w obecnym czasie występuje u mnie także nadmierne wypadnie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, tego specyfiku jeszcze nigdzie nie widziałam!
    Ja od pewnego czasu też gubię nieco więcej włosów, ale nie mam pojęcia, czy przy długich kłakach to nie jest normalne - rosną zdrowo, objętościowo też jest ich tyle, co kiedyś, nie niszczą się... może te długie włosy po prostu tak przerażająco wypadają, jak ich kilka wyleci, bo są długie i się zwijają?

    Póki co używam wcierek - takiego eliksiru z Green Pharmacy najchętniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptece dostaniesz ten żel:)
      To fakt bo po zdjęciach widzę że masz zdrowe włosy ale może ostatnio miałaś więcej stresu? Stres też wpływa na stan włosów albo może przyjmowałaś ostatnio jakieś leki i trochę osłabiłaś organizm?
      Jeśli chodzi o to czy włosy mogą wypadać przez to że są długie to nie wydaje mi się,ja mam troszkę dłuższe od Ciebie:)
      Co do tych wcierek z Green Pharmacy to kiedyś miałam olejek łopianowym z czerwoną papryką stymulujący wzrost włosów ale niestety efektu nie widziałam :/

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger