Iceberg White

Ostatnio dostałam piękną wodę toaletową Iceberg White. Jakoś nigdy wcześniej ich nie widziałam na sklepowych półkach i żałuję że dopiero teraz je poznałam. Zapach jest piękny. Może podam wam kilka słów od producenta ponieważ nie potrafię opisywać zapachów.

,,Zapach, którego premiera odbyła się w 2013 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Alexandra Carlin. 
Kategoria: kwiatowo - owocowa
Nuty zapachowe:
nuta głowy: gruszka, bergamota, grejpfrut
nuta serca: piwonia, fiołek, malina
nuta bazy: wetyweria, piżmo, nuty drzewne"


iceberg white, iceberg, woda toaletowa, perfumy,kobieta, zapach

 Zapach ten jest piękny taki świeży. Można go spokojnie używać o każdej porze roku jak i na każdą okazję. Utrzymują się długo co jest plusem.
Flakonik jest ciekawy i przykuwa uwagę :)
Żałuję że dopiero teraz poznałam się z tą wodą ale jak to się mówi lepiej późno niż wcale.

Znałyście ten zapach ? 
Może jest czyimś ulubieńcem ?

15 komentarzy:

  1. Piekny flakonik ❤️

    _________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tych perfum. Bardzo mnie zaintrygowałaś! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak świeży, to chętnie bym powąchała. Flakonik ma obiecujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie i flakonik zachęca:) Muszę go powąchać w Sephorze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam ostatnio wpadły w ręce perfumy Hugo Boss Jour Pour łaa piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale powącham. Bardzo ładny flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakon - masz racje - mega przykuwa uwage! Jestem pod wrazeniem tego "rozwiązania technicznego" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale ostatnio jestem na etapie polowania na ciekawe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią powącham ten zapach przy okazji najbliższej wizyty w perfumerii :-) Lubię owocowe zapachy więc może przypadnie mi do gustu :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze słyszę, ale mają piękną buteleczkę

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna buteleczka ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam, flakonik faktycznie przyciaga uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ale fakon śliczny,ja od lat kupuje tylko Calvin Klein Obsession Night.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger