Otulam się zapachem

Chyba jeszcze żaden produkt Balea mnie nie zawiódł. Ostatnio kupiłam żel pod prysznic z serii Frozen Breeze. Jak tylko otworzyłam wieczko to poczułam ten zapach, przypomniało mi się dzieciństwo i długo nie mogłam skojarzyć skąd znam ten zapach. Wąchałam kilka razy i myślałam aż przyszły mi na myśl takie landrynki twarde one miały dokładnie taki sam zapach. Żel ten pachnie maliną połączoną z zapachem fiołków, ach coś pięknego. Odkąd go powąchałam to już dałam mu miano ulubieńca:) Do tego muszę przyznać że zapach zostaje na skórze jeszcze kilka godz po umyciu więc jestem mega zadowolona z tego żelu.
Balea, szampon, zapach, kosmetyk,

 Miałyście może kiedyś ten żel?
A może polecacie jakiś inny zapach od Balea?

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Przepięknie:) O ile ktoś lubi słodkie zapachy:)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie pachnące żele pod prysznic, ale jestem skazana na Ziaję bo każdy inny mnie uczula:/ Musiałabym spróbować, może a nuż...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ciężko mi powiedzieć czy i ten Cię nie uczuli:( Jeśli chodzi o Ziajkę to miałaś może żel kozie mleko? Czytałam dzisiaj o nim na jednym blogu i dziewczyna bardzo sobie chwaliła więc pytam bo wolę znać więcej zdań:)

      Usuń
  3. Uwielbiam produkty z Balea ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No to rzeczywiście zapach musi być niesamowity :).

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale opakowanie zachęca do kupna i na pewno pięknie pachnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm zapowiada się fajnie :D
    Ja miałam, ale inne wersje i niestety u mnie zapach się w ogóle nie utrzymywał na ciele :( za to Luksja zawsze u mnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luksja ale któraś konkretnie czy każdy żel z Luksji zostawia zapach?
      Może się na nią skusze:)

      Usuń
  7. chcęęęęęęęęęęęę! <3333


    ______________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ale jeśli pachnie fiołkami to chętnie kupie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyczuwa się dokładnie fiołków bo to połączenie z malinami i dość mocny ma zapach ale naprawdę piękny:)

      Usuń
  9. Nie miałam ale jeśli pachnie fiołkami to chętnie kupie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zapewne przez to, że jest go tyle na blogach kiedyś po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam okazji wypróbować kosmetyków tej firmy, ale chętnie skorzystam jak będę miała okazję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mialam nigdy, ale samo opakowanie wyglada zachecajaco, zapach musi byc przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. what a lovely post my dear
    amazing item review
    lovely pictures :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  15. już samo opakowanie kusi, a zapach musi być piękny!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten żel jest świetny, aktualnie jest w użyciu pod moim prysznicem :D
    Lubię produkty Balea, ostatnio jestem bardzo zadowolona z szamponów i antyperspirantu:)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. To miło że Ci się podoba:)
      Dziękuję :)

      Usuń
  18. Niestety nie miałam jeszcze okazji go wypróbować, ale słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii także w najbliższym czasie i ja się na niego skuszę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger