Pod szalem

Śnieg zawitał do nas dokładnie 1 stycznia ale już pomału się topi bo temperatury są na plusie. Zima w tym roku jest słaba ale może to i dobrze:P Nie lubię mrozów i drapania codziennie rano szyby w aucie :)
Dzisiaj z Jarkiem poszliśmy na spacer podczas którego wreszcie udało mi się go namówić żeby porobił mi trochę zdjęć. Pogoda była słoneczna i spędziliśmy miło czas:)
Przed świętami pokazywałam wam w TYM poście szal jaki kupiłam w Stradivariusie i muszę przyznać że jest w nim mega ciepło.
szal, zima, Stradivarius, moda, stylizacja, zdjęcia, fotografia, kok, włosy, blogerka, słońce

szal - STRADIVARIUS    kurtka - nie pamiętam :(   buty - CCC   spodnie - osiedlowy sklep  sweter,zegarek, bransoletka - SINSAY

A wam jak minęła niedziela ?
Jest jeszcze u was śnieg?


29 komentarzy:

  1. bez takich dodatków nie ruszam się z domu

    ________________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę tylko nauczyć się nosić czapki bo to jest dla mnie utrapienie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Twoje ponczo również :)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz, tak świeżo i dziewczęco:) Szalik idealny na taką pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to nawet nie wiedziałam, że Jarek tak dobrze radzi sobie za aparatem :D zdjęcia świetne a Ty na nich promieniejesz! :)

    http://madzixphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe uczy się :P
      Dziękuję Ci ślicznie :*

      Usuń
  5. świetny szal ; ) na pewno cieplutki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i zegarek szczególnie zwróciły moją uwage ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szal i zdjęcia :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym momencie śnieg się już stopił, ale jeszcze rano, w mojej miejscowości było biało. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. what a lovely post my dear
    and thanks so much for the comment
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  10. Szal jest fantastyczny ! :) Ale to co pod szalem jest równie interesujące :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie wyglàdasz !!! Cudny szal, pięknie i na pewno cieplo Ci w nim <3 Tez uwielbiam zimą warstwowe ubiory, szale poncha swetry im więcej tym cieplej i ciekawiej :) sliczny sweterek <3

    Ja juz wyczekuję wiosny hihi
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ja też jej wyczekuję :)
      Dziękuje ślicznie :)

      Usuń
  12. Obłędny ten szal! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały szal i sweterek kochana:)
    cudowne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wielkim wrażeniem! Wyglądasz olśniewająco! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana z Twoich ust takie słowa to dla mnie zaszczyt:)
      Dziękuję Ci ślicznie :)

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się ten zestaw. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger